{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.813 visninger | Oprettet:

Hvor herligt!! {{forumTopicSubject}}

Havde fundet et gratis mønster til en bamse på en side, jeg havde købt et mega blødt tæppe i Bilka og laver den så ud af en bid af det, p*sse besværligt da der var "pels" på begge sider, men det lykkedes hehe...

Sender hende et billede af min bamse da jeg er færdig med den, hun synes godt om den og har smidt den op på hendes blog, hun spurgte om hun måtte smide den op på FB så der lander den sikkert også ;o) Synes det er herligt en fra Australien linker til mig ;oP

Hendes side og blog kan ses via min hp: http://kreativ.zentasoft.dk/2012-syet.php

Billede af min bamse :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor herligt!!
  • #1   4. dec 2012 Jeg kan godt forstå hun linker. Det er en skøn bamse! smiley

  • #2   4. dec 2012 nej hold op hvor er den sød

  • #3   4. dec 2012 HOLD da op!!!

    Vildt godt lavet!


  • #4   4. dec 2012 Tusind tak ;o) ville ønske rigtig bamsestof var til at støve op i DK, hvor det altså er til at betale lol for nøj det var besværligt når det kunne "glide" rundt pga. manglende "strikside" på stoffet.

    Suzy, ja den gør så, men det er allerede bestemt ;o)

    Jeg synes Emma er knald dygtig til at lave bamser, håber jeg en dag får kigget på at lave mønstre selv, kunne være sjovt at designe sine egne mønstre :o)


  • #5   4. dec 2012 Aino.... Den er vel nok sød smiley
    Må jeg spørge, om du måske sælger sådan nogle bamser eller nogle af de andre ting, du laver? smiley



  • #7   4. dec 2012 Linda lol jeg kan jo ikke så godt beholde ALT jeg laver, så er det nok et "skilsmissegrundlag" ;o) denne er lavet til min Mor, skal havde sendt en pakke over med lidt ting vi har købt, synes hun også skulle have en lille hjemmelavet ting selvom hun næsten lige har fået et hæklet egern ;o)

    Trine haha smides væk ligefrem ;o)


  • #8   4. dec 2012 Årh jeg syntes at den ligner en lille westie! smiley

  • #10   4. dec 2012 Nina ja en smule gør den :o)

    Trine, jow jow ville jeg gerne, men kan jo ikke beholde alt ;o) smart er det at glæde min Mor med lidt herfra i ny og næ, håber dog der går Mange år før jeg engang får det retur..... laver gerne gaver til familien hvilket de virker til at værdsætte, svigermor ringede da inden hendes dag i oktober og spurgte til om hun kunne nå at ønske noget, for så ønskede hun sig et fast hæklet mobil etui, hun havde målene parat, så det fik hun så ;o)


  • #12   4. dec 2012 Hvor er den fantastisk ! smiley
    FLot arbejde Aino !


  • #13   4. dec 2012 Takker Trine :oD

    Freja, håber du også skriver sådan en dag når jeg selv får taget mig sammen til at lave mine egne mønstre hehe jeg bliver jo nok nød til det en dag, er jo ret "bidt" af bamser!


  • #14   4. dec 2012 skal jeg nok , men dine talenter behøver jeg jo ikke engang lyve smiley :P

  • #15   4. dec 2012 hahaha nåå hvor er du sød ;o) *Krammer*

  • #16   4. dec 2012 Så er bamsen også på FB hahaha sjovt når jeg jo ikke er ;oP https://www.facebook.com/FurAddiction

  • #17   5. dec 2012 Du er simpelthen så sindsyg dygtig...
    Uhh de ting du viste mig da du var her, de er bare så gode og godt lavet... smiley


  • #18   5. dec 2012 Du er bare så sej Aino, du laver de sødeste bamser smiley

  • #19   6. dec 2012 Mega *Krammer* til jer begge, varmer skisme meget ;o) Er i gang med at lave en i noget andet pels, viser nok frem når den er færdig ;o)

    oooh har vist fået lov til at shoppe lidt stof i dag, for jow jow vi har skisme fundet lidt "pels" i lille Danmark ;oP


  • #20   6. dec 2012 Du kunne starte din egen lille bamse fabrik eller?? Ja hvis det var mig der kunne sådan noget, ville jeg være såå stolt af mig selv, at jeg aldrig nogen sinde ville sælge ud af dem smiley

  • #21   6. dec 2012 Jeg vil i hvert fald prøve at lave eget mønster lige pludselig!

    Sådan her ser den ud ind til videre, den er lidt spændende ;o) kan ikke komme videre da jeg mangler øjne, troede jeg havde men de er mindre.....


    profilbillede
  • #22   6. dec 2012 Imens jeg "venter" går jeg nok i gang med at klippe ud til den anden bamse jeg godt vil lave, der forestiller jeg mig at bruge de her 2 farver sammen, mon ikke man kan det? den ulvefarvede mest, den hvide lidt på maven, hænder-føder-inden i dens øre.... ups nej havde da vist egentlig forestillet mig det kun var hvidt på maven, så kunne det være en lys fleece til poter-øre..... er ikke helt sikker endnu....


    profilbillede
  • #23   6. dec 2012 Tine, jeg havde ret mange slaskekaniner på et tidspunkt, der kom jo et "boom" her hehe har nu kun 1 tilbage i multifarve og den bliver, plus en der er i sådan noget hyggestrømpe garn, de andre glæder nogle børn rundt omkring :o) Når jeg syr bamser skal jeg bare sørge for de ikke bliver ens, så kan de blive *SkrupGriner*

  • #24   6. dec 2012 Nøj det ser spændene ud, vil gerne se dem når du bliver færdig..

    Synes sagtens du kan bruge de to farver sammen. Ser dejligt blødt ud, det bliver vist til en rigtig kramme bamse smiley


  • #25   6. dec 2012 Skal nok vise frem :o) er selv meget spændt for der skal jo klippes lidt i pelsen også ændre det farve til bundfarven....

    Det hvide er mega blødt, ulve pelsen en smule mindre, tror jeg har nok af det, har kun brugt 11 x 18 cm af ulve pelsen, det var som hår til dukken uden ansigt, ellers har det bare ligget og ventet på at jeg blev fast besluttet mht. hvad det skulle bruges til, det er ret dyrt, en meter af det koster ca 500,- :o/


  • #26   6. dec 2012 De får en bamse der er helt speciel og som ingen andre har - heldige børn smiley

  • #27   6. dec 2012 Ikke helt billigt så..

    Var inde og tjekke facebook siden, ret sejt at din bamse bliver vist frem omme på den anden side af jorden smiley


  • #28   6. dec 2012 Nej, derfor købte jeg kun ca. 25,- cm til ca. 125,- måtte bare eje lidt af det dengang så jeg kunne bruge det til hår....

    Ja, det er sjovt den er derinde!! sønnike har fortalt den har fået en del like :oD


  • #29   6. dec 2012 Ja det havde den, en meget populær bamse smiley

  • #30   6. dec 2012 Har lige tjekket, 17 synes godt om din bamse ind til videre smiley

  • #31   6. dec 2012 wow hehe nice! :oD

  • #32   7. dec 2012 Den bliver ikke med hvid Tine, for *Doh* den er jo lys i bunden, så kan den nok klippes til på maven ;o)

    Er lidt i den "syvende himmel", Mine "STOFFER" er kommet!! har aldrig bestilt stof før, har altid købt tæpper, eller stof rester, det stof (plus prøver) jeg fik lov at bestille i går er lige kommet, Nøj det er hidsigt LOL se selv her...
    Tilføjer: altså når jeg skriver stof her i denne tråd mener jeg pels til bamser ;o) andet stof har jeg haft købt lidt af i butik


    profilbillede
  • #33   7. dec 2012 Det er da nogle fede farver smiley nøj det bliver spændende at se resultatet smiley

    Hvor lang tid tager det at sy en bamse? - er godt klar over det kommer an på hvor stor den skal være smiley


  • #34   7. dec 2012 Ja ;o) men nu skal jeg lige blive færdig med de 2 jeg har gang i, også er der nogle luffer der skal forsøges med, har fundet 2 forsøgspersoner, den ene ved godt hun får et par, den anden ved ikke noget men får den næste gang jeg ser hende ;oP
    Og ups ja så skal jeg også havde kigget på nogle ben til et dækken til Tobi, kan nemlig ikke lige hitte en heldragt til okay penge, dækkenet koster kun 140,- (magen til dem de har i forvejen fra Bonnie) så må han få en "heldragt" på sådan en måde ;o)

    Det kommer nemlig an på meget, størrelse - pels, men ikke mindre end 2 hele dage for en, der er meget arbejde i at klippe - sætte nåle - gå syningerne efter så der ikke er noget pels der sidder i klemme osv.... der bliver kælet for detaljerne, bryder mig ikke om at lave noget "l*rt", det kan man jo altid købe i butikkerne hehehe


  • #35   7. dec 2012 De skal nok bringe lykke smiley

    Du har gang i lidt af hvert, men kan man selv er det da sikkert heller ingen sag. Jeg er absolut ikke kreativ, men ville ønske jeg var smiley

    Det er ikke så mærkeligt at ting der er hjemmelavede altid koster mere, for som du skriver kan man altid købe lort i butikkerne smiley


  • #36   7. dec 2012 Tihi det ved jeg de kommer til, holder jo meget af bamser ;o)

    Det kan man lære ;o)

    Det er også mere unikt med f.eks. en hjemmelavet bamse, man kan jo ikke lave 2 der er helt identiske, nu får vi jo i denne tråd at se bamser lavet med samme mønster men i forskelligt stof, det har meget at sige med slut resultatet.


  • #37   9. dec 2012 Har lavet en ny tråd til dem der skulle havde lyst til at se mere ;o) http://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/531942-ny_bamse__traad_o?status=1#7926976

Kommentér på:
Hvor herligt!!

Annonce