14. aug 2012 Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
Åh, nu gider jeg ikke mere :-( {{forumTopicSubject}}
Min kat er rigtig syg, og er nu indlagt på Landbohøjskolens intensiv.
Han har torsdag kastet voldsomt op, og ikke vil spise eller drikke, og været helt apatisk.
Vi har været ved dyrlægen fredag som sagde det kunne være en maveinfektion, og han fik bredspektret antibiotika og kvalmestillende.
Lørdag morgen var han igen ved dyrlægen, havde stadig hverken spist eller drukket. Han fik mere medicin. Han har ikke kastet op siden fredag men er siden igår blevet tvangsfodret med skånekost most i vand og i en engangssprøjte.
Han havde stadig ikke fået det bedre i dag, så vi tog ind på Landbohøjskolen med ham. De har mærket ham efter, taget temp., taget blod- og urinprøve og de kan ikke se hvad der skulle være galt. Så nu har de ham, han får drop og vi krydser fingre.
Jeg kan ikke have mere.
Da vi så kommer hjem synes jeg der er underligt stille, da mine to undulater ikke pipper. Jeg skynder mig ind og tjekker, og så ligger min ene lille undulat, DaVinci, død på bunden af buret
Og jeg sagde farvel til min lille hundepige d. 17. november, fordi hun havde slem gigt og smerter.
Og for 3 uger siden blev min anden hund opereret for en fedtknude ved øjet, og er først lige blevet rask.
Hvornår mon det vender igen, for dråben der fik bægeret til at flyde over, er for længst faldet!
jun 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 160 Svar: 2.149
Kæmpe krammer herfra.. Håber alt kommer til at vende lynhurtigt for dig..
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Trøste kram herfra!
aug 2011
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 133
I hvert faldet en masse medfølelse og kram herfra - og en lille trøster om at du bestemt ikke er alene om den følelse af at man bare ikke kan det mere...
aug 2012
Øv øv øv!
aug 2012
aug 2011
Mange knus og kram herfra -og krydser da fingre for at din missekat kommer igennem det inde på landbohøjskolen
aug 2011
aug 2012
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.375
Hvad angår din kat, har man taget røgntenbillede af dens tarme og helst med kontraststof? Har den også haft afføring?
Man kunne nemlig godt have mistanke om en blokering i tarmen, måske pga. et fremmedlegeme eller en hårbolle.
Jeg nævner kontraststof, fordi en hårbolle ellers kan være svær at se på røgnten.
Held og lykke - håber, at bøtten nu vender og at du også får overskud til at give din undulat en ny ven.
aug 2012
De har mærket, der er ikke noget ved mave/tarmregionen der tyder på forstoppelse, men måske vil de tage en scanning af bugen imorgen, hvis de ikke finder frem til noget. Der har ikke været noget i kattebakken siden torsdag, men det er nok fra onsdag aften eller torsdag morgen.
Jeg kom også til at tænke på hjerte/lungeorm, men jeg aner ikke om det også kan ramme katte, men det er vist noget med at de så også hoster hvis de har det.
Jeg håber også det bliver bedre nu.
Enten må jeg finde mig en ny ven til Darwin, eller også finder jeg et nyt hjem til ham.
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 396
Åh, nu gider jeg ikke mere :-(