{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

Åh, nu gider jeg ikke mere :-( {{forumTopicSubject}}

Min kat er rigtig syg, og er nu indlagt på Landbohøjskolens intensiv.
Han har torsdag kastet voldsomt op, og ikke vil spise eller drikke, og været helt apatisk.
Vi har været ved dyrlægen fredag som sagde det kunne være en maveinfektion, og han fik bredspektret antibiotika og kvalmestillende.
Lørdag morgen var han igen ved dyrlægen, havde stadig hverken spist eller drukket. Han fik mere medicin. Han har ikke kastet op siden fredag men er siden igår blevet tvangsfodret med skånekost most i vand og i en engangssprøjte.
Han havde stadig ikke fået det bedre i dag, så vi tog ind på Landbohøjskolen med ham. De har mærket ham efter, taget temp., taget blod- og urinprøve og de kan ikke se hvad der skulle være galt. Så nu har de ham, han får drop og vi krydser fingre.

Jeg kan ikke have mere.
Da vi så kommer hjem synes jeg der er underligt stille, da mine to undulater ikke pipper. Jeg skynder mig ind og tjekker, og så ligger min ene lille undulat, DaVinci, død på bunden af buret smiley

Og jeg sagde farvel til min lille hundepige d. 17. november, fordi hun havde slem gigt og smerter.
Og for 3 uger siden blev min anden hund opereret for en fedtknude ved øjet, og er først lige blevet rask.

Hvornår mon det vender igen, for dråben der fik bægeret til at flyde over, er for længst faldet!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh, nu gider jeg ikke mere :-(
  • #1   26. nov 2012 Åhh.. Det er jeg virkelig ked af at høre....

Kæmpe krammer herfra.. Håber alt kommer til at vende lynhurtigt for dig..

• #2   26. nov 2012 Jag kan bare mærke at det bliver alt, alt for meget. Og nu sidder min lille undulat bare helt stille på sin pind. Det eneste han liver op af er, når jeg kommer hen og snakker med ham smiley

• #3   26. nov 2012 Øv hvor er det bare noget møg! Ved slet ikke hvad jeg skal skrive som er trøstende R.I.P for din himmelhund og himmel undulat. Jeg håber virkelig din kat klarer sig og at alle dine levende dyr lever en masse år uden komplikationer smiley

Trøste kram herfra!

• #4   26. nov 2012 øv jeg har haft samme omgang indenfor det sidste halve år har jeg mistet 3 dyr og et familiemedlem, samt mit ene dyr mistede sin hale og måtte til dyrlæge også osv..ej smiley de perioder hvor alt bare ramler og man mister sine dyr på række kommer desværre bare for nogle af os -og jeg aner simpelthen ikke hvordan og hvornår det vender igen...jeg håber det hjælper når vi kommer ind i det nye år. Bare for at have noget håb smiley

I hvert faldet en masse medfølelse og kram herfra - og en lille trøster om at du bestemt ikke er alene om den følelse af at man bare ikke kan det mere...

• #5   26. nov 2012 Det er bare alt for meget, kan ikke sove, kan ikke spise, kan ikke overskue at der er en dag imorgen, kan ikke overskue at gå en tur med hunden. Har allermest lyst til at tage min hund og lægge mig under dynen, og så bare ligger der til det hele er ovre.
    Øv øv øv!

• #6   26. nov 2012 Og for at gøre det hele værre, har jeg indenfor det sidste halve år mistet 3 familiemedlemmer, og nu er min morfar på hospitalet smiley

• #7   26. nov 2012 nej det kan jeg godt forstå, det er også hårdt smiley

Mange knus og kram herfra -og krydser da fingre for at din missekat kommer igennem det inde på landbohøjskolen smiley

• #8   26. nov 2012 det er også meget at skulle kapere

• #9   26. nov 2012 Jeg håber at de hurtigt finder ud af hvad han fejler, og at det er noget der kan ordnes, så jeg igen kan få ham hjem. Det er helt tomt uden den lille anmasende hårbolle på tastaturet.

• #10   26. nov 2012 For pokker da - Du er godt nok hårdt prøvet Petra og jeg har skisme ondt af dig.

Hvad angår din kat, har man taget røgntenbillede af dens tarme og helst med kontraststof? Har den også haft afføring?

Man kunne nemlig godt have mistanke om en blokering i tarmen, måske pga. et fremmedlegeme eller en hårbolle.
    Jeg nævner kontraststof, fordi en hårbolle ellers kan være svær at se på røgnten.

Held og lykke - håber, at bøtten nu vender og at du også får overskud til at give din undulat en ny ven.

• #11   26. nov 2012 Det gør bare så ondt. Jeg kunne slet ikke kapere det, da jeg skulle gå fra min kat derinde. Og kunne ikke komme med op og se hvor han skulle være, fordi der lige var kommet en hund ind der var påkørt.
    De har mærket, der er ikke noget ved mave/tarmregionen der tyder på forstoppelse, men måske vil de tage en scanning af bugen imorgen, hvis de ikke finder frem til noget. Der har ikke været noget i kattebakken siden torsdag, men det er nok fra onsdag aften eller torsdag morgen.
    Jeg kom også til at tænke på hjerte/lungeorm, men jeg aner ikke om det også kan ramme katte, men det er vist noget med at de så også hoster hvis de har det.

Jeg håber også det bliver bedre nu.
    Enten må jeg finde mig en ny ven til Darwin, eller også finder jeg et nyt hjem til ham.

• #12   26. nov 2012 Jeg tænker også forstoppelse, for nogle måneder siden havde vores kat det på samme måde som din, der var heller ingen tegn på forstoppelse, men keg bad dem tjekke alligevel og han kom til røgten og havde forstoppelse, så få lige det tjekket og god bedring:)

• #13   26. nov 2012 Øv, hvor træls for dig! smiley

Kommentér på:
Åh, nu gider jeg ikke mere :-(

Annonce