3.916 visninger
|
Oprettet:
Låst hofte - mennesker {{forumTopicSubject}}
Kan det lade sig gøre?
Jeg har sindssygt ondt i venstre del af hoften - eller lige der hvor låret sidder. Jeg kan ikke strække benet ud. Når jeg ligger på ryggen, kan jeg ikke lægge venstre ben ned - det føles som om der er noget, der er drejet helt forkert rundt. Jeg havde lidt ondt i går, og det har bare udviklet sig til nu at gøre p.... ondt - og jeg er ellers ikke en pivskid...
Går til læge i morgen, hvis det ikke er bedre - men hvad dælen kan det være? Kan lårbenet være delvist hoppet ud af hofteskålen - selvom man ikke har oplevet nogle slag?
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 100 Svar: 579
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Og som de andre skriver, ja det kan det sagtens. Men sving lige forbi lægen og få set på det...
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
Var ved vagtlæge i nat kl 2, og fik en akuttid hos lægen her til morgen - den er ikke gået af led, og de kunne ikke sige noget andet end enten betændelse eller at jeg havde forstrakt noget... Er også ligeglad pt. Har fået en ordentlig røvfuld smertestillende, og forsøger lige nu at spise lidt, så jeg måske kan holde pillerne nede, og så vil jeg ellers snart i seng og SOVE!
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 100 Svar: 579
apr 2007
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Men kender alt til smerten.. Min ene hofte har sådan en "sjov" menig med at hoppe ud af led og på plads igen lige efter.. Og det er altid på de mest åndsvage tidspunkter, spørg du bare min kæreste om det... *GG*
apr 2007
aug 2006
Jeg har samtidigt med bækkensmerter også oplevet at iskiasnerven satte sig i klemme, der var stortset ikke noget der kunne holde smerterne nede...
apr 2007
De er slet ikke sikre - inde på skadestuen checkede han mest de indre organer - de fejlede umiddelbart intet - og hos lægen i morges var det primære formål at give mig noget smertestillende... Jeg er da heller ikke sikker, og det værste er, at det er kommet uden grund - intet slag, fald eller andet. Jeg fræsede ganske vist have i lørdags, og det var voldsomt hårdt, men smerterne blev først voldsomme mandag...
Tak for gode råd:-) - Når jeg ligger ned, er det også sådan halvt siddende med støtte under benet. -Planen er også at jeg skal tage pillerne samtidigt - det kunne jeg bare ikke i morges, da jeg havde ædt et bjerg piller før jeg mødte hos lægen - men det gør jeg fra i morgen. - og tror også det snart er nødvendigt at strække ud, for kan godt mærke de andre led bliver vældigt belastede - og det med gåturene venter jeg nok lidt med - kan knap nok gå ud på toilettet lige nu:-/
Ibutop... hvad er det?
aug 2006
Låst hofte - mennesker