{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

mads k
mads k
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Første hund {{forumTopicSubject}}

Hej der ude.
Efter langtids tækning har jeg besluttet mig for det det rigtige tidspunkt at få mig en bedste ven så jeg ikke går og er så ensom smiley

Men hvilken hund er den helt rigtige at vælge?? Det første gang jeg skal ha hund, og er ude efter en hund man kan opdrage godt og nemt og en klog hund. han vil altid være hos mig dvs jeg tager ham med på job osv. har hørt meget godt om labrador men hvad siger i der ude??:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første hund
  • mads k
    mads k Tilmeldt:
    aug 2009

#1   14. okt 2012 Tilbyder den alt.. smiley Hundetræning vil jeg gå til, bor på landet så der er masser natur og 80% af dagen kommer han til at være udenfor og skal omgås med andre mennesker og hunde

• #2   14. okt 2012 tja, det kommer meget an på hvilken slags hund du har i tankerne..En lille, mellem, stor, eller om du fx vil bruge den til brugshunde arbejde (måske mere for hyggens skyld) måske jagt. Skal den være nem at have med i bilen. Hvor meget vil du lægge i pelsarbejde, fx langhåret, kort, allergivenlig osv smiley prøv at stille dig selv nogle spørgsmål smiley
    men ellers ja, Labrador er en fin førstegangs hund smiley men vil nu sige at alle hunde er gode, hvis DU som ejer bare sætter dig rigtigt ind i hundens behov, mentalitet og natur smiley og som the fish nerd siger en med tavle ville ikke skade

• #3   14. okt 2012 uh, en anden ting.. tænk også godt om du vil have en tæve eller hanhund og "konsekvenserne" af begge smiley du ved "løbetid" vs. "hanhund efter tæve i løbetid"
    undskyld jeg sådan giver dig selv en masse spørgsmål til overvejelser smiley

• #4   14. okt 2012 Altså jeg tænker også lidt:
    Størrelse?
    Pelspleje?
    Hvor meget tid til træning?
    Hvor meget tid til aktivering?
    Hvad træning vil du gerne gå til?
    og evt hvis du selv har nogle "krav"

• mads k
    mads k Tilmeldt:
    aug 2009

#6   14. okt 2012 Tja, nok en med kort pæls jeg har meget tid til træning jeg er en meget aktiv person (ikke så sporty) men bruger meget tid udenfor går rigtig meget men til tider er jeg da også en afslappet person som kan li at slappe af på sofaen smiley .. af størelse er det nok mellem, er ihvertfald ikke ude efter noget grand danois smiley

Kommentér på:
Første hund

Annonce