{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

lille hurtig opdatering på madam mim {{forumTopicSubject}}

så er jeg hjemme efter en lang men god dag sammen med madammen.

hun blev i eftermiddag overflyttet fra intensiv og har det efter omstændighederne okay.

det er lykkedes dem at køre dialyse på intensiv og hun kan nu tale osv.. og derved også brokke sig igen *lol* - men hun er meget meget træt.... og har selvfølgelig smerter.

hun lignede pis i formiddags på intensiv. men jeg syntes hun så bedre ud i eftermiddag og her over aften var farven pænere. jeg tog hjem her ved 21.15 tiden og de sidste par timer sad jeg bare stille hos hende og vi så lidt tv og små snakkede alt imens hun blundede lidt. så jeg syntes det ser positivt ud nu. og er sikker på hun kommer stærkt igen nu.

hun får en del væsker efter at have mistet så meget blod igår - så blodtrykket var for lavt. men de håber det retter sig over natten med lidt mere vand på dunken...

en anden hundeven havde lavet nogle fine foto af hendes hunde som jeg hentede i eftermiddags i min besøgspause. og dem har jeg sat op på hendes stue. det er hun rigtig glad for..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lille hurtig opdatering på madam mim
Kommentér på:
lille hurtig opdatering på madam mim

Annonce