{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Super stolt af mig selv! :D {{forumTopicSubject}}

Jeg går normalt til spinning, men siden juli har jeg ikke kunnet komme afsted pga. mit håndled der i lang tid har været en kælling. For to uger siden blev jeg så opereret for de seneknuder der plagede mig og i går blev stingene fjernet.

Det er desværre stadigvæk ikke mulighed for at komme til spinning igen endnu, da håndledet ikke må belastes, men i går tænkte jeg så at fra i morgen (i dag) skal jeg sgu ud og løbe, for det belaster ikke håndledet.

Derfor er jeg super stolt over at jeg i dag kom ud og løbe 2,5 km på 16 minutter smiley det er ikke langt eller særlig hurtigt, men jeg har ikke løbet i fire år, kun gået til spinning, så det er alligevel en sejr at være kommet i gang igen! Og jeg nød det sgu!

Godt at der findes gratis og håndledsskånende motion, når nu jeg må undvære spinnig i i hvert fald to uger endu smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super stolt af mig selv! :D
  • #1   4. okt 2012 Hehe jeg syntes det hurtigt smiley
    Jeg kan 2 km på 20 minutter hehe , er i møg dårlig kondi smiley

Tillykke herfra

• #2   4. okt 2012 Mange tak smiley

Egentlig syntes jeg ikke at det at løbe skal handle om distance eller tid, men mere det at man får det gjort smiley det i sig selv syntes jeg er rigtig flot. Men man skal ikke presse sig selv til noget man i bund og grund ikke har motivation til. Det er også grunden til at jeg ved at jeg ikke skal løbe på løbebånd eller bruge en halv time på en crosstrainer i et fitnesscenter.

Holdtræning i form af spinning, bodyflow (et mix af pilates, tai chi og yoga) eller løb i det fri, er super meget mere mig. Spinning fordi jeg elsker måden instruktøren "presser" en til at yde alt hvad man kan og fordi man selv bestemmer modstand, bodyflow fordi det på en måde er afslappende, men man alligevel får rørt muskler man ikke troede man havde og løb i det fri, fordi det er en helt speciel følelse at bare løbe der ud af, med motiverende musik i ørene.

Findes der mon en fitness/motions gruppe her på HG?

Kommentér på:
Super stolt af mig selv! :D

Annonce