{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Super stolt (cykel) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har ville lære Thilde at gå ved siden af min cykel, så her i forgårs tog jeg mig sammen og fandt cykelen frem.
Så starte jeg med træne i haven at gå ved siden af den. Tog hen ud på gaden for se hvad hun ville sige til der var mere der kunne tage overblikket fra hen.
(skal lige siges i vinters lærte jeg Thilde skulle gå på fortoget mens jeg gik på cykelstien begrundt af alt det sne)
Jeg gik ud på med cykelen på cykelstien mens Thilde er på fortoget. så gik vi ned af side vejen hvor jeg satte mig op og bygynde at cykle stille og rolig og hun forstod det med samme. (skal lige sige på side vejen er det en græsplæne.)
Super stolt af min lille kloge pige (=

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super stolt (cykel)
  • #1   15. apr 2010 Flot, flot. Husk at bygge langsomt op med hvor langt du cykler med hende. Efter ca. tre uger, skal hun max. være oppe på ca. 3 km. Hvor gammel er din hund ?

• #2   15. apr 2010 Ja tager stille og rolig vi har íkke tralv, skal jo også være som hun synste det sjovt, men overvejer en hel del om man skulle købe en anhænger, som vi kunne tage på cykelferie (=
    Hun er omkring 19 måneder (=

• #3   15. apr 2010 Var lige inde på din profil og kan se at hun da er gammel nok til at løbe ved siden af en cykel.
    Held og lykke med det. Det er dejligt når man kan give sin hund lidt ekstra motion.

Kommentér på:
Super stolt (cykel)

Annonce