{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil - hvilken??
  • #1   1. okt 2012 Det kommer jo helt an på hvilket behov du har?
    Har du behov for stort bagagerum? udstyr? osv osv.

• #2   1. okt 2012 Jeg købte Splash for et lille halvt år siden. Jeg er superglad for den. Når bagsæderne bliver lagt ned, kan jeg have stort bur til hundene stående. Og så er der stadig plads til både transportkasse, stævnetelt, stole og udstyr bagved. Grunden til at jeg valgte Splash i forhold til de tre andre, er at den er højere. Så man sætte sig ikke ned i den - men ind. Og selv hvis der sidder en høj mand på forsædet, er der stadig luft op til loftet...

• #4   1. okt 2012 Uhhh... Nissan Micra... Elsker den bil.
    Har dog lige solgt min for kort tid siden smiley Men vi havde desværre bare brug for en større bil.
    Den er økonomisk i brændstof, min har også været i reperationer (der var meget få de år vi havde den, altså 8-9 år.)
    Den er lækker at køre, høj så man skal ikke så langt ned når man sætter sig.
    Nem at manøvrere, lækre detaljer, helt igennem lækker.

• #5   1. okt 2012 Kia er de eneste med 7 årsfabriksgaranti. ville vælge picanto

• #7   1. okt 2012 Har en Spark og er hammer glad for den. Den er 2 1/2 år gammel og ikke en krone ud over driftsomkostninger, har den kostet mig:-)

Den har et super bagagerum hvis man ligger bagsædet ned. Har brugt min til at hente juletræ i og har også haft en tørretumbler i den:)

Og så går den ca 19 km pr l. i snit.

• #8   1. okt 2012 Jeg ville jo allerhelst have en stationcar igen, lige nu kører jeg i en Fiat Punto, og jeg savner bagagerumspladsen!!!
    Men sådan en har jeg ikke råd til fra ny, dvs. man skal vælge en brugt, og så risikerer jeg at sidde som jeg gør nu.....med en bil der konstant er i stykker smiley
    Den er også det dyrere at køre i + vægtafgift, end de små......

Jeg er alene med mine 2 børn og hunden, så det er hovedsagligt dem jeg har med smiley I de 2 år jeg har været alene med dem, er det meget begrænset hvor tit vi har haft bilen totalt tætpakket.....
    Så i princippet har jeg vel ikke brug for frygteligmeget plads, bortset fra, at der gerne må være god benplads på bagsædet, og så skal der også være okay bagagerumsplads (taget i betragtning at det er en lille bil)

Mine egne overvejelser:
    Splash fordi der faktisk er ret god benplads ved bagsæderne og okay højt til loftet.
    Picanto er der 7 års fabriksgaranti på, og så er den lidt smart at se på.
    Sparken fordi den er lidt smart at se på, og den er til at komme til for penge.
    Nissan fordi mærket er kendt for biler der holder, og det virker til at er er okay benplads og bagagerumsplads.

Fælles for alle biler jeg har kigget på er, at de lige stiger 10-15.000,- når man skal have 5-dørs, og det SKAL det være, har en 3-dørs nu, og gør det ALDRIG igen!!
    Ville vildt gerne have e Hyundai i20, men den koster min. 126.000,- fra ny og som 5-dørs smiley

• #9   1. okt 2012 Gør dig selv en tjeneste og kig på seat ibiza stc. og renault clio stc. hvis du gerne vil have en ny stc. som er til at betale. Mener de starter ved 114.900 eller sådan noget.

• #10   1. okt 2012 Når du siger stationcar vil jeg helt klart anbefale at kigge på den nye Mitshubitsi Cold ST. den er bare lækker, sådan en er vores den næste bil smiley

Vi har pt en Kia Picanto og er yderst tilfreds, og af de 4 du har listet vil jeg kigge lidt på kører du f.eks. tit på motorvej ?
    For gør du vil jeg sige en spark 1.2 eller picanto.

• #11   1. okt 2012 EN PICANTO.
    som min, med motiv lakering af hunden.
    (link fjernet)

• #13   1. okt 2012 Doggymom den er faktisk helt magen til den vi har på nær billedet smiley

• Sanne A
    Sanne A Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 2 Emner: 7 Svar: 50
    #14   2. okt 2012 Har du overvejet om en brugt Ford Fabia Combi kunne være en mulighed?
    Jeg ved godt at den er lidt større end de nævnte modeller, men jeg er personligt dybt imponeret over dens funktionalitet som hundebil MED BAGSÆDE. Og så er den ret økonomisk at køre i.

• #15   2. okt 2012 Sanne: er det mon en SKODA fabia combi du vil anbefale? smiley

• Sanne A
    Sanne A Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 2 Emner: 7 Svar: 50
    #16   2. okt 2012 Mr. and Mrs.: Ja det er det da! flot!
    jeg ved ikke lige hvad jeg tænkte på...

Kommentér på:
Ny bil - hvilken??

Annonce