{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Puuh det er ikke nemt. {{forumTopicSubject}}

Puha, er gået fra min kæreste..
Den er godt nok ikke nemt. Ved det er det rette og at han ikke er manden for mig. Men jeg er bare nede alligevel. Der er så mange ting pludselig. Heletiden er der tanker i mit hoved om jeg har taget den forkerte beslutning alligevel. Hvad med lejligheden. Jamen jeg elsker ham jo stadig. Eller gør jeg? Jeg går ked af det rundt heletiden - det kan Selina mærke. Hun er også nedtrykt. Dejligt at jeg har hende. Men nu er jeg bare bange, for at være alene, den første nat alene, økonomi.. Eeej.. Havde det ikke været nemmere at blive, men så havde jeg bare været ulykkelig i stedet. Men det er jeg også nu - men også lettet lidt. Kan slet ikke finde ud af noget. Hvornår går det her væk, så jeg kan være normal?

Puha, havde bare brug for at komme af med lidt. sorry.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puuh det er ikke nemt.
  • #1   21. sep 2012 Det kan være rigtig hårdt og det kan sagtens være at du stadig elsker ham og måske altid vil gøre det, men det betyder ikke at han er den rigtige at være sammen med.

Prøv at tænke på de ting der gjorde at det ikke fungerede og når du så tænker; ej det var også nemmere med sådan og sådan, så prøv og tænk på om du ville være ok med at nøjes med det. I er jo ikke lykkelige sammen.

Og så er det helt ok at være ked af det, rigtig ked af det. det er en del af livet og man kommer oven på igen, måske i morgen, måske om et halvt år.
    Brug det at du er alene og kan gøre præsis som du vil. Spis is direkte af bøtten og se en god film som han bare ikke gad, der er også fordele, man skal bare lige finde dem smiley

• #2   21. sep 2012 Ja det er dejligt der er nogle positive ting også smiley Du har ret.

Jeg glæder mig til at jeg ikke heletiden tænker på ham

Kommentér på:
Puuh det er ikke nemt.

Annonce