{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Visdomstand spørgsmål
  • #1   3. sep 2012 Man plejer at få smertestillende piller med smiley det fik jeg, så jeg tror sagtens at du kan gå på arbejde smiley jeg kunne godt da jeg fik opereret to ud på én gang.

• #2   3. sep 2012 Jeg fik opereret en ud i undermunden ..
    Den sad så med roden ind mod kæben, så jeg skulle have 3 x bedøvelse ..
    - Hvilket også resulterede i, at jeg ikke ville kunne arbejde bagefter ..

• #3   3. sep 2012 Jeg skal arbejde på en natklub hvis det har noget at skulle sige

• #4   3. sep 2012 Jeg ville absolut ikke tage på arbejde ! Jeg fik en af mine 6 (ja havde 6 styk) revet ud . en af dem i undermunden og jeg havde ondt i flere dage ! Kunne ingen ting på grund af smerter ! så arbejde på en natklub med dunkende musik vil du virkelig fortryde !

• #5   3. sep 2012 Jeg fik faktisk opereret en ud for to uger siden, jeg fik jo selvfølgelig sting i bagefter og fik at vide at stingene skal være i i en uge og i den uge måtte jeg ikke bære noget tungt eller presse min krop ret hårdt for så ville blodet jo stige op og springe stingene.
    Det kommer an på hvad du arbejder med, men jeg ville nok vente 24 timer.

• #7   3. sep 2012 Det er meget forskelligt hvordan man har det bagefter.
    Jeg havde ikke specielt ondt, men det tog så heller ikke ret lang tid at fjerne dem.

Min mand havde ondt og havde det generelt dårligt bagefter, så han lå faktisk i sengen resten af dagen.

• #8   3. sep 2012 Nu har jeg 2 kolleger der har fået en fjernet for nylig, den ene var sygemeldt i 3 dage pga smerter, og den anden 1 hel uge......

Det er meget forskelligt, men man så også fortælle den store da han var 17 fik en trukket ud. Og umiddelbart vil jeg sige jo yngre man er jo mindre smertefuldt er det, samt man kommer hurtigere over det.

• #9   3. sep 2012 jeg har for et halvt år siden fået fjernet alle mine mine, det blev gjort på en gang og den ene tog det 1 1/2 time at få ud. da den drillede, men havde da lidt ondt i timerne efter. men ikke noget jeg ikke ville kunne arbejde for hvis det var det jeg skulle, du vil få et par piller med hjem, og så sørg for selv at have nogle selv derhjemme. mit kunne godt bløde noget efter sådan en tur, så måske du skal være forsigtig med at skulle løfte tunge ting om aftenen på arbejdet.
    men igen smerte er meget forskellig, så du kan næsten ikke vide det før du har fået det lavet

• #10   3. sep 2012 Jeg ville ikke tage på arbejde smiley .. Jeg var sygemeldt i en uge, fordi jeg blev så syg af det. Jeg tåler ikke smerte særlig godt og da jeg ikke følte jeg kunne spise noget tog min mave ikke særlig godt imod smertestillende - de kom op igen. Det er ikke nogen særlig behagelig oplevelse smiley

Kommentér på:
Visdomstand spørgsmål

Annonce