HJÆLP HG {{forumTopicSubject}}
Jeg er den stolte ejer af en berner sennen pige på snart 5 år.
idag kløede min kæreste hende på maven som han gør dagligt flere gange om dagen, MEN vi har dog aldrig lagt mærke til dette.
hendes brystvorter er dækket med hva der ligner gamle sår skårper og indtørret blod Og brystvorterne vendte helt ind af så hun nærmest havde 4-6 huller i maven, det er dog ikke dem alle der vender indad, de aller nederste brystvorter så helt normale og finde ud kun med hva der lignede lidt indtørret blod men ellers så de ud som jeg altid har set hunde brystvorter.
nogen der ved hvad det kan være der har forsaget dette ? eller hvad det kan være...
det skal lige siges hun slet ikke har kløet eller bidt eller vist tegn på irretation omkring dette.
håber i kan hjælpe for ellers er det et smut til lægen med hende..
på forhånd tak
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
det lyder meget mærkeligt at de skulle vende ind ad !
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.047
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Ved ikke om det kan være sådan noget der ligner blod
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.066
kunne godt lyde som det du beskriver der. prøv at fjern noget af skidtet/blodet, og læg det på et vådt køkkenrulle. hvis det bliver rødt/kobber farvet på papiret er det blod, ellers tror jeg altså bare det er lidt snavs der sidder.
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 80
tak for hjælpen hg
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 3.714
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 80
ja det vil vi prøve hun for en omhyggelig tur i aften når alle ungerne er lagt så gør vi det hyggeligt
HJÆLP HG