913 visninger
|
Oprettet:
katte mennesker hjælp mig... {{forumTopicSubject}}
Min kastrat på 4 år er begyndt at hoste de sidste par timer og han lyder enkelte gange til ikke at kunne trække vejret. Nu har jeg opdaget at han har snot???!?!? I næsen... han virker ellers til at ha det fint og spiser godt og alting men der skal også bare meget til før et dyr viser det er sygt. Ringer self til dyrlægen i morgen tidligt. Men har i nogen idé om hvad det kan være...?
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 967 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.477
jul 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 147 Svar: 723
Men katte kan f.eks. også få hoste, hvis der har dannet sig vand i lungerne, hvilket kunne være en følgereaktion på dårligt hjerte.
jul 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 147 Svar: 723
Generelt er prognosen god for en kat med hoste. Hvis der er tale om kroniske forandringer i lungerne, vil det ofte være et tilbagevendende problem, som kræver behandling i kortere eller længere tid. Det er derfor meget vigtigt, at du som ejer får din kat undersøgt og behandlet forholdsvis hurtigt, hvis den hoster.
Hvis luftvejslidelserne står på i længere tid (en måned), opstår der kroniske forandringer, og dermed er problemet blevet permanent.
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.403
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.047
Det bli'r godt lige at finde ud a hvad det handler om stakkels mis...! Skriver lige til salmisten..:) tak
katte mennesker hjælp mig...