31. mar 2008 Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 166 Svar: 1.900
Jeg viste ikke man skulle hyre en bodyguard ..... LANGT! {{forumTopicSubject}}
...for at kigge på køkken hos Svane køkkener o_O
Som i ved skal vi til at lave om , så i længere tid (også inden lånet var godkendt ) har vi været ude og kigge på køkkener, hvad priser de lå i og hvad vi egentlig kunne lide og ikke kunne lide - sådan vi hurtigt kunne tage en beslutning når lånet gik igennem.
Ved denne lejlighed har vi været ved samtlige køkkenfirmaer i områet , HTH, JKE, TVIS, Vordingborg, Designa, Kvik osv.
Ingen af de overstående har givet os problemer , vi har pænt fortalt dem vi ikke ved om lånet går igennem endnu , så vi kigger bare op tilbud og priser osv.
MEN Svane køkkener ... Dam dam dam daaaaam siger jeg bare .
Vi var så heldige at direktøren selv ville tage sig af vores ordre, fordi han var overbevist om han kunne give os et tilbud bedre end de andre steder - og dette skulle han selvfølgelig have lov til.
Vi kommer tilbage for at se hvad han har lavet , køkkenet var pænt nok , men en masse af de ting vi havde sagt var et must, havde han ikke taget med - alle løsninger i køkkenet var faktisk "sprunget over hvor gærdet var lavest".
Efter at have set det hele osv. siger vi tak for hjælpen indtil videre og at vi ville vende tilbage med svar når vi havde hørt noget fra banken.
Og SÅ begyndte min dårlige mavefornemmelse!
Manden stod og viftede tilbudet oppe i hovedet på mig (efter at ha sendt kæresten ned i den anden ende for at kigge på noget han lige syntes han skulle se) og han blev bare ved med at sige "Er det det vi siger? Så skriver du under nu ik? skal vi bestille ?" virkelig ubehageligt .
Jeg sagde på den pæneste måde jeg havde lært at jeg er opdraget til ikke at skrive under på noget før jeg har kigget det hele igennem og vil da aldrig skrive under på noget før jeg kunne garantere vi fik lånet . Her blev han voldsomt fornærmet og pressede bare mere og mere på .
Vi ender med kun gå der fra med tegningen af køkkenet (inventar listen som vi har fået med alle andre steder for at se hvad der er i tilbudet, måtte vi ikke få med åbenbart)
Efter den her oplevelse havde jeg ikke ret meget lyst til at købe køkken der , men tilbudet var godt , så vi lod det stå åbent som en mulighed , mens vi kiggede videre .
Efter en 14 dage , da vi endelig høre fra banken at alt er gået igennem og vi nu bare kan gå i gang , ender vi med at fravælge Svanekøkkenet , fordi vi ikke kunne lide servicen , og vi ikke syntes det var helt det vi ville have .
Dette ringer vi pænt og informere ham om …. Dette skulle vi ALDRIG ha gjort
Han tænder FULDSTÆNDIGT af, jeg har aldrig oplevet noget ligende… de andre steder vi har takket nej til , har sagt det okay og at vi bare skulle sige til hvis vi ombestemte os. Men det gjorde ham her godt nok ikke .
Vi havde både spilt hans tid, lavet kontraktbrud (selvom vi intet har skrevet under på) og havde holdt ham for nar osv.
Jeg er i chok , intet mindre . Inden min kæreste når at fortælle hvordan og hvorfor , smider direktøren rørert på . der går 10 minutter så ringer han op igen , og fortsætter med at svine os til og true med at slæbe os i retten osv, indtil han igen smider røret på . Vi var så tilfældigvis i byen så vi køre forbi for at snakket ansigt til ansigt med ham , men her råber han et eller andet vi ikke får fat i , og smækker så døren ind til sit kontor.
Hold da op siger jeg bare ! – Vi har efterfølgende fået at vide at han før har lavet dettet nummer med folk , og endda fået konerne til at bryde ud i gråd og er generelt meget aggressiv.
Jeg ved godt dette lyder som en dårlig hollywood film , men det skete midt i vestjylland
Jeg ved godt det blev meget meget langt , men skulle lige have det hele med .
Det jeg vil spørge om nu er: Hvem pokker klager man til? I min verden bør sådan en mand ikke drive forretning på den måde .
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Der er også (link fjernet) men i har jo ikke købt noget, så spørgsmålet er hvad i lige får ud af det.
i kan også gå på trustpilot og give butikken en ringe anmeldelse.
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 166 Svar: 1.900
Vi får ikke det store ud af det , men føler bare der burde kigges på hans forretnings metoder i og med det åbentbart ikke er første gang han opføre sig sådan over for kuner
Okay , vi ved ikke med sikkerhed om vi vil klage , men syntes bare ikke det okay .
mar 2008
Pia K Det var en mulighed
Jah syntes jeg også , havde virkelig ikke troet at noget menneske kunne opføre sig sådan Vi har netop gjort alt for at gøre klart at vi ikke med garanti køber køkken i de pågældende forretninger netop for ikke at give dem en ide om det er en fast aftale .
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Sådan er det heldigvis ikke i vores Svane - ufattelig god service, og ingen sure miner.
Jeg saksede lige det her, måske er det deres hovednr. Så kan du da ringe, eller sende et brev.. Og jeg syntes i skal klage!
Svane Køkkenet A/S
Skautrupvej 22 B
7500 Holstebro
CVR-Nr.: 28517939
KOB-nummer: 1230192
Telefon: 97435200
Fax: 97435626
E-mail:
WWW: www.svane.com
Virksomhedsform: Aktieselskab
Status: Aktivt
Antal ansatte: 0
Branche(r): 467310 Engroshandel med træ, trælast og byggematerialer
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
Kan godt forså I vil klage over den omgang. Trust pilot plejer de at tage ret seriøs. Har selv klaget over dårlig service til et firma derinde og de svarede prompte.
mar 2008
Aino: Jah er stadig rimelig paf over de opkald vi fik idag , det absolut ikke i orden i min verden .
Ginger: Har det på samme måde , service betyder så meget for mig at jeg gerne giver lidt ekstra hvis service bare er i orden . Ham her blev fravalgt 95% på den mavefornemmelse han gav mig efter han viste os hvad han havde tegnet til os osv.
Det må jeg lige prøve , ved godt jeg nok ik kan gøre en stor forskel , men kan bare ikke sidde og lade vær med at reagere . nytter bare heller ikke klage til ham og sige man ikke syntes hans opfØrsel er i orden - det som at snakke til en dør .
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Vi havde Vordingborg ude for at måle op osv. Og skulle så lige vente på at sælgeren skulle holde ferie inden vi fik tegningerne. Fair nok.. Han var hos i sep. og i dec. havde vi stadig ikke hørt noget. Så jeg ringede derud, og spurgte meget venligt en anden, om denne person var stoppet. Eller var syg. (man ved jo aldrig). Men det var ikke tilfældet. Og så sagde jeg GLEM DET! "jamen jeg får ham til at ringe med det samme" Nul kammerat, vi handler aldrig hos jer igen, vi går til Svane. Den stakkels sælger gispede nærmest og sagde at de ikke havde råd til at miste kunder, og han skulle nok tage fat i nakken på ham. Åh jeg gad altså godt have været en flue på væggen imens han fik skideballe
Service sælger! Ufatteligt at nogle ikke fatter det. Hvem køber noget af et totalt fjols..
mar 2008
Vordingborg køkkener har vi så rigtig god erfaring med, altså dem i holstebro - han er så flink , men vi har så heller ikke haft dem ude og måle op endnu . men nu må vi se , vi mangler lige et sidste tilbud fra tvis så vælger vi men det står mellem tvis og vordingborg .
Puha syntes godt nok det en jungel alt det her renovations halløj håber jeg kommer helskindet igennem det .
mar 2008
Netop , det er mest for at se om man ikke kan få nogen højere magter til at tage et ord med ham (hvis man er så heldig) . Der sker jo intet hvis man ikke prøver .
mar 2008
Tror ikke jeg vil gå så langt , men at indgive en form for klage håber jeg er nok
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.384
(link fjernet)
Så noget med sprøjtegift og de gik sku manden på klingen.
mar 2008
Det jo ik fordi vi har handlet med manden hehe
jul 2010
mar 2008
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 511
Og tror ikke i skal være bange for at blive dømt for kontraktbrud, så længe i ikke på noget tidspunkt har sagt ja til at købe køkken hos ham.
mar 2008
Er lidt i tvivl om jeg overreagere eller hvad jeg gør , men syntes bare at når man bliver behandlet skidt , skal man også reagere - og at kontakte hovedekontoret virker for mig den mest fornuftige måde , da der ikke vil komme noget godt ud af at kontakte manden igen
okt 2009
jul 2010
Lad os sige han havde overtalt dig mens kæresten var væk til at skrive under = salg
Lad os sige hans trudsler med advokat og kontraktbrud får en til at blive bange = salg
Lad os sige hvis der kommer advokat brev og køber tror sælger har det lange strå = salg
Så er lad os sige alm. salg + tilbudssalg + ovennævnte = 90% eller mere salg af alle tilbud givet jammen så er det da god forretning også for hovedkontoret.
okt 2009
mar 2008
Må hellere få ringet mandag , der kan ikke skade i hvertfald
jul 2010
jul 2010
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
jul 2010
mar 2008
Trustnoone, jo er okay men lettere chokeret og mildest talt små gal
Rotterne, hehe jamen hvad skulle man skrive ?
mar 2008
Maria , haha nu må vi se
mar 2008
Jeg viste ikke man skulle hyre en bodyguard ..... LANGT!