26. feb 2007 Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Hjælp til gaver, 30 år og dimetant(Hedder det det) {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg er sku på røven. Min søster dimitere på næste fredag og jeg var da lige på vej ud for at købe det der sygeplejeur til hende. Desværre ringer min far og fortæller mig at det har han lige købt. Så hvad gør jeg så nu? Har i nogle ideer?
Udover det, er hun lige fyldt 30... Hun skal holde fest den 7. juli og ja, jeg er på bar bund med gave IGEN!
Jeg er på su, så det er altså ikke penge der er vildt mange af, så har i nogle gode alternative billige foreslag?
Om hende kan jeg fortælle at hun elsker gode oplevelser, action og natur. Jeg har været inde på oplevelsesgaver.dk men jeg synes det er mange penge for nogle gange kun 15 min. eventyr.
PLEASE hjælp, gaverne kan evt slås sammen, men havde regnet med maks 1000 kr i alt.
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
De har go karts i dag
Ellers er der altid tilbud på restaurant besøg osv?
Jeg ville nok lave en hyggedag og invitere på mad og en tur i biffen eller sådan. Det kan man altid bruge og så kan I begge få noget tid sammen
apr 2009
http://www.sweetdeal.dk/deal/koebenhavn/salvatore3rettersmenu
3 retter 149 kr. pr. person
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Det er godt nok billigt for det gokart der, det må jeg lige se på for det ville være noget for os alle tre i hvert falde... Så ku man jo gøre det inden og så slappe af i tyrkisk bad bagefter og så ud og spise
apr 2009
Er glad for at kunne hjælpe en lille smule
Hjælp til gaver, 30 år og dimetant(Hedder det det)