Bsøg fra "den anden side" {{forumTopicSubject}}
I fredags var vi til min onkels begravelse, og efter kirken sidder vi hjemme i hans hus, hvor konen har sørget for lidt at spise ....
Alle folk får sig sat med kaffe, mad og kager, og snakken går lige så stille, selvfølgelig er stemningen dæmpet .......
Pludselig lyder der et rabalder af den anden verden, da det store billede der hænger inde ved spisebordet i den anden stue, ryger på gulvet med et brag !!!!
først bliver der HELT stille - så begynder folk at snakke lidt i krogene, indtil konen rejser sig op og siger - hvor er det bare typisk johannes at lave rav i den :-))
Og derefter bliver der en helt anden afslappet stemning
Der var 2 i forsamlingen der ikke troede på "spøgelser" - men fred være med dem - vi andre var enige .....
Og det sjoveste er - min onkel har ALTID sagt, at han fanme ville gå igen, og være med til sin egen begravelse ........... :-))
Så det var faktisk lidt hyggeligt med et lille besøg, håber bare at de for fremtiden bliver lidt mere stille :-)))
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Jeg har ikke lyst til at være med til min egen begravelse, men jeg vil helt sikkert gerne gå igen, bare lige for at tjekke at mine børn og børnebørn nu har det godt osv. men så vil jeg videre, for jeg er 100% sikker på at vi ikke "kun/bare" bliver født for så at dø X-antal år senere.. Der må være en grund til at vi oplever "livet" og døden.
dec 2007
Jeg har ellers aldrigt haft besøg af nogen fra familien eller nogle af alle de andre hunde jeg har haft i årenes løb, men Chiki kan både jeg og mine 2 store piger=tæver se og hører når han kigger forbi, hans legetøj bevæger sig og på hans yndlings ligge-sted kan man se tæppet bevæge sig ligesom det gjorde når hab gik i ring før han lagde sig ned.
Jeg ved godt det lyder dybt godnat, jeg havde heller aldrig troet på "den slags" spøgelser/ånder, men nu hvor jeg har set det og kan se at hundene også ser noget, så er jeg slet ikke i tvivl.
Det er som om de er i en paralel verden hvor vi bare ikke kan se dem, men er vi åbne for det, så kan vi se noget af det de laver, nogle er så bedre end andre.;-)
dec 2007
Og Undskyld at jeg ikke fik skrevet det først Betina,
Jeg kondolere mange gange og håber at du og resten af familien og vennerne klare sig gennem tabet af din onkel.
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 483
Det var en aften hvor jeg sad og så tv inde i stuen med min mor, som var faldet i søvn. Jeg ville så gå i seng, og da jeg kom ind i værelset, opdagede jeg at der var.. et vådt håndaftryk på min hovedpude!!! Jeg blev meget chokeret, og undersøgte om vinduer og døre stod åbne. Jeg gik ind til min mor som lå og sov, og spurgte om hun havde lavet en joke med mig. Og jeg prøvede at se om håndaftrykket passede til hendes hånd, men det gjorde den ikke.
Min mor sagde så til mig, at hun vidste hvem det var. For det var den dag hvor hendes far døde. Og han havde altid haft den mening at man skulle besøge de døde ved deres grav. Så det var nok en lille reminder. Efter jeg fik det afvide synes jeg bare det var lidt hyggeligt, at min morfar kom på besøg Jeg savner ham!
Bsøg fra "den anden side"