{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

Gadehunde {{forumTopicSubject}}

I Polen er der et stort problem med løse hunde. Disse hunde er hjemløse stakler, der enten er født og opvokset på gaderne eller er blevet svigtet af deres tidligere ejere, blot fordi de ikke var den søde lille hvalp de engang købte eller fordi de ganske simpelt er blevet uønskede og dumpes derfor på gaderne som er de skrald. I udkanten af Warszawa ligger et internat for hunde og katte. Her blive en del af gadehundene anbragt. Det er ikke et sted en hund ville drømme om at komme hen, men internat giver hundene den beskyttelse og mad de har brug for og skænker dem på den ekstra chance for at overleve deres ubamhjertelige liv. Internat formidler nogle af hundene videre til nye hjem i håbet om at redde dem og her er det, at vi GADEHUNDE også kommer på banen. Med hjælp fra nogle elskværdige og dyrevenlige folk i Polen kan vi formidle adoptioner af hunde videre til Norden. Med økonomisk støtte fra private og virksomheder, udfører vi hjælpearbejde i Polen. Vi har forskellige hjælpeprojoekter kørende og alle til formål at forbedre livskårende for de hjemløse hunde; både på gaden og dem på internatet. .

<b>></b> Et af mine nye jobs smiley

<b>SEND ET BIDRAG til konto</b> 9224 - 2241262076
<b>BSØG OS PÅ</b> www.gadehunde.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gadehunde
  • #1   13. okt 2007 Det er Grækenland, det er Polen... Og så er det nærmest resten af verden udenfor Nordvesteuropa og Nordamerika (som dog også har gadehunde)...

Det er skruen uden ende. At adoptere disse hunde mener jeg er at anbringe pengene det helt gale sted. Man bør i stedet bruge pengene på at neutralisere de nuværende gadehunde og lave et lobbyarbejde for at få en holdningsændring i alle de lande, der findes gadehunde. Og det er MANGE.. Det er OS, der usædvanlige, ikke de andre....

• #2   13. okt 2007 Ja det er mange steder der har brug for hjælp.Jeg støtter selv et shelter i kosovo.Men er også medlem af den side sara nævner

• #3   13. okt 2007 Signe: Godt at hører :o)

• #4   13. okt 2007 Jeg støtter ikke økonomisk må jeg indrømme.

Jeg er belvet meget skepsisk dajeg synes man gang på gang hører, pengene ikke ender hvor man tror.

Jeg henter internathunde herhjemme, og det er min måde at prøve at gøre en forskel.

• #5   13. okt 2007 Jannie : Det er også en <b>stor</b> måde at hjælpe på.
    Feks >

Fra <b>ulykkelig</b> og <b>bange</b> - til <b>GLAD</b> og <b>TRYG</b>.
    Med ukendt fortid og flere år på et internat havde Laura opgivet håbet om et godt liv. Men pludselig en dag - mod alle odds var der en der fik øje på hende og tilbød hende et godt og blivende hjem. I dag er Laura en helt ny hund - glad og elsket i trygge hænder.

Dette er den <B>heldige</b> udgang for få af de mange, mange hjemløse hunde. De fleste på leve og dø på gaden eller internatet, under de levekår der nu er. Langt størstdelen af hundene prøver aldrig at sove indendøre, få ordenligt mad eller bare få et enkelt kram af et menneske, der holder af den. GADEHUNDE forsøger med økonomisk støtte at hjælpe hundene til et bedre liv, hvor dem på gaden kan indfanges og placeres i sikkerhed - og de hunde på internat kan opnå bedre forhold i form af øget lægetilsyn, varme hundehuse og ordenligt mad, samt øge deres chance for et nyt hjem.

WWW.GADEHUNDE.DK

• #6   13. okt 2007 Jeg giver CH, kvinde... ret - det er skruen uden ende.

• #7   13. okt 2007 Det er ikke noget negativt om din indsamling i mit indlæg - det er blot en betragtning.
    Og den slags betragtninger bliver der nødt til at være plads til. Hvis man igen og igen ureflekteret giver penge til ethvert formål, der ser godt ud, så skyder man sig selv i skoene..

Vær glad for, at der bliver taget stilling, det er med til at forbedre indsatsen...

• eva a
    eva a Tilmeldt:
    nov 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #8   13. okt 2007 Der er faktisk også menneskebørn der lever og dør på gaden

• Mine hunde S
    Mine hunde S Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #9   24. okt 2007 Vil lige sige, at jeg støtter også flere gadehunde projekter rundt om i verden, men må desværre fortælle om en meget sørgelig oplevelse jeg havde med polske hunde. Vi skulle adoptere en polsk gadehund, da vi fik vores længe ventede polske gadehund hjem, viste det sig, at den var fuldstændig uegnet til adoption, den var utrolig forpint både fysisk og psykisk plus meget aggressiv, en adfærdsbehandler rådede os til at aflive den. Desværre ved jeg, at jeg deler min sørgelige oplevelse med en del andre, som har adopteret hunde igennem denne forening. De polske hunde bliver slet ikke ordenlig adfærds testet , i forhold til de græske gadehunde eller de spanske. Derfor ender det alt for tit med en aflivning. Det værste af det hele var næsten, at der overhovedet ikke er nogen form for støtte at hente i foreningen.

Kommentér på:
Gadehunde

Annonce