{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Man er hunde-skør når man.... {{forumTopicSubject}}

Bare en lille sjov ting jeg lige lavede, baseret på nogle af de mange mærkelige ting jeg gør for min egen hund, og som så mange andre hunde-ejere også gør smiley
(Alt er ment kærligt til alle de mange dejlige hunde-ejere der findes!)

Man er hundeskør...
- Når man åbner vinduet om natten i soveværelset, man selv er nærmest frosset ihjel, men det stakkels kræ skulle jo nødigt have det for varmt!
-Når familien inviterer på restaurant, men man takker nej, man skal jo til hunde træning
-Når man kl. 22 lukker hunden ud, vel vidende at man kl. 02 skal ned af trappen og lukke den ind igen
-Når man på trods af silende regn og storm trofast møder op til træning
- Når endnu engang finder sine (NYE) yndlings sko i mange stykker spredt ud i gangen, og man barer ryster på hovedet (Man havde jo selv efterladt dem inden for rækkevidde)
- Når man på trods af tømmermænd vader i hundeskoven med de andre hunde-skøre
-Når man efter at have støvsuget hele huset, hunden løber igennem, og det hele er fyldt med hår igen, og man starter pænt støvsugeren igen.
-Når man bliver glad af at blive vækket kl. 5.30 af en våd tunge midt i hovedet
-Når man nyder følelsen af at blive bagt, fordi hunden har placeret sig oven på en, med et naturlig krav på at blive nusset
-Når man arbejder/laver lektier og har travlt, men alligevel tager man tiden til lige at lege i 5 min når man har en hund der keder sig

Alle disse ting gør man jo, fordi man elsker de små "kræ" (som jeg så kærligt kalder Anton) og der er nok ikke den ting jeg ikke ville gøre for ham...
Læste en gang et sted: Har man aldrig haft hund, har man aldrig kendt til ægte venskab og kærlighed

Det skal tilføjes at jeg selvfølgelig ikke mener at man er en dårlig hunde-ejer hvis man ikke gør disse ting, det er bare en lille hyggelig ting der kom til mig smiley
Kan alle have en rigtig god dag!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man er hunde-skør når man....
  • #1   30. maj 2012 så rigtig hehe

og når det er rigtig varmt og vennene ringer og inviterer til grilling og hygge og man takker nej pag de skal grille hvor det ikke er vand hundene kan bade og afkøle sig i , og man vil ikke at hundene skal være hjemme alene i det flotte vær hihi

• #2   30. maj 2012 Jeg er åbenbart ikke hundeskør nok - siger nej til de fleste smiley

• #4   30. maj 2012 uha jeg er kun halvskør ;o)

jeg ville ikke lukke hunden ud kl 22 for så først at lukke den ind igen kl 2.

jeg fryser ikke for at min hund skal have det behageligt.....og mine hunde har vænnet sig til varme, så de ligger gladeligt i sengen og foran brændeovnen.

jeg siger ja til det med ikke at blive sur over at blive vækket af et hundekys meget tidligt om morgenen.....
    og ja til det med træning og silende regnvejr

fuldstændig sovende ben, grænsende til krampe fordi man ikke kan rette benene ud - der ligger hundene jo

• #5   30. maj 2012 Mine hunde ville dø af kulde hvis jeg åbnede vinduet ;D

• #6   30. maj 2012 Jeg er halvskør som Connie. Jeg ville aldrig lukke hunden ud kl. 22.00 og først lukke den ind igen kl. 02.00 - det er jeg for pylret til. Hunde hos mig, der går ude er altid under opsyn ;o)
    Varme har de også vænnet sig til, og jeg har vænnet mig til, at jeg ikke altid kan bevæge mig om natten, fordi der ligger en hund ovenpå mig. Nogle gange ligger jeg halvvejs uden dyne, fordi jeg ikke nænner at flytte på hunden ;o)))

De andre ting kan jeg vist godt sige ja til, dog er der ingen her, der bider noget i stykker smiley Nå ja, så har jeg heller ikke tømmermænd og går aldrig i hundeskove..

• #7   30. maj 2012 ih hvor er vi enige Bente....jeg går heller ikke i hundeskov, har ikke tømmermænd og mine hunde bider ikke noget i stykker

• #8   30. maj 2012 Jeg er vidst ikke helt så hundeskør alligevel så smiley

• #9   30. maj 2012 Halv om halv passer den på mig :o)

De fleste passer. Især:

I de her dage fryser jeg meget men vinduer og havedør står åbne (med sikkerhedslås på selvf.) Og Kia ligger på min dyne så jeg fryser endnu mere :o)
    Derudover har vi en blæser hun kan ligge foran når det er varmt og jeg må så leve med larmen :o)

Kia kan godt finde på at ville ud kl. 22.00 og ikke at ville ind igen før midt om natten. Og så står jeg selvf. op så min lille vov kan komme ind og puttesove. Også selv om hun skulle være mudret etc.

En hundemysser er altid dejlig. Også klokken lort om natten :o)

Drikker ikke så har ikke tømmermænd.

• #10   30. maj 2012 **Når endnu engang finder sine (NYE) yndlings sko i mange stykker spredt ud i gangen, og man barer ryster på hovedet (Man havde jo selv efterladt dem inden for rækkevidde) **
    Det er der RIGTIG mange hundeejere der ville have godt af at huske smiley

• #11   30. maj 2012 Ha ha Connie - det må man sige, at vi er smiley

• #12   30. maj 2012 Jeg er som Tinna smiley

• #13   30. maj 2012 Kan følge dig i mange punkter, jeg har været til hundetræning 8 ud af 8 gange, og alle enten i sne, storm eller regn, og hver gang glædede jeg mig til at komme afsted.

Kommentér på:
Man er hunde-skør når man....

Annonce