Hunde-bordel {{forumTopicSubject}}
Altså hvad sker der med min franske høj løbske tæve? Når vi er ude og gå og vi ser en hanhund BAKKER hun over til den hvis hun får lov, ligger op til sex hos tøver hun får lov at lege med og sørmer om hun ikke også er blevet taget i utallige gange at prøve at grave sig ud af haven, for at komme over til det lækre handyr af en fox-terrier i huset overfor. Sidst men ikke mindst går hun og gnider sig op af Chilli's tæpper, ligger sig i hans kurv ( han er hos mine forældre i Luna's løb) Så når han endelig kommer hjem igen, skal han blive helt skør af at lugte til hendes dejlige duft af løbetid.
Som ejer og studerende tænkte jeg så, når jeg har en tæve der så l....... om det er ulovligt at åbne et hundebordel, hvis man lige opfinder et par hunde-kondomer mon så ikke jeg kunne tjene lidt ekstra om måneden? *LOL*
Er jeres tæve lige så villig når de er i høj-løb?
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Svar: 91
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.523
jul 2007
Hvis han er frisk på en omgang, jeg tror han sent vil glemme, vil jeg gerne låne *GG* Så kan det være vi kan få lidt ro herhjemme, fra vores trængende tæve *LOL*
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
feb 2009
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 446
Min dejlige tæve fødte torsdag, 6 hvalpe ialt blev det til.. Men lige pt. er der kun to der lever, samt en der lever på muligvis lånt tid.. Dvs at den har et skævt bagben, så hvis det ikke viser sig at blive bedre indenfor en uge eller to - så bliver hun aflivet, hun skal kunne leve et godt liv, med fuld udbytte af hele kroppen, og ikke være hæmmet.. Vi fik først tre sunde friske og flotte hvalpe, så kom et bette skravl, så kom der en med tarmene ud af maven, og sidst men ikke mindst en der tydeligvis havde ligget død i maven gennem noget tid.. sent torsdag aften døde den først fødte, han stoppede med at trække vejret, og trods massage varme osv osv ovs så døde han... Så ud af et stort kuld på 6 er der lige nu kun 3 levende hvalpe.. Så jeg har godt nok været og er stadig dybt trist.. Oveni det har moren så fået feber og er kommet på penicilin osv.. så det var noget af en før-fødselsdagsgave at få... øvøv..
Men netop derfor var det dejligt med et smil på læben over jeres dejlige hunde (og deres lyster) *smiler*
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
I skal bare skynde jer så, for hun får fjernet motoren på tirsdag..
jul 2007
Hold da op en grim oplevelse! Har i fundet ud af hvaf grunden har været, siden det er gået så galt med hvalpene?
Jeg kan så opdatere at Luna lige nu står og stirrer ud af havedøren, med tungen helt ude af halsen, efter jeg har måtte trække hende ind, fordi hun står og bjæffer efter Buller ( Foxterrien overfor) og minsandten om han ikke bjæffer igen, så har et hundekor til at vække resten af kvarteret Og hun plejer aldrig at sige en lyd i haven *SS*
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
jeg prøvede det for 2 år siden.
Karin A og Anja - jeg oplever også at de to tæver jeg har uden motor er meget flirtende overfor hanhundene og hanhundene elsker dem
feb 2009
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 446
Hårdt er det, men gennem det kommer vi jo nok, og bare de to her (3) overlever, så er jeg glad, selv om jeg er meget trist over at have mistet de 3 andre..
Hunde-bordel