At overskride egen grænser {{forumTopicSubject}}
Det har jeg lige gjort.
Jeg har altid været meget bange for at bede om hjælp. Faktisk så bange at min sygdom fik lov at udvikle sig helt der til at jeg år tilbage blev indlagt. Helt der ude var jeg.
Med til ikke at kunne bede om hjælp høre også ikke at turde vise svaghed. Ikke engang samle en flaske op på gaden tør jeg. Det kunne jo opdages af nogen. Kan jo ikke sådan skiltre med at være fattig kan man?
Det er i det mindste sådan jeg føler det.
Her til aften så jeg så i TV at nogen har lavet en hjemmeside hvor folk kan starte indsamlinger. Der blev bla sagt en ung pige samler ind til nye bryster...
Så tænkte jeg "kan hun så ka jeg fame også"
Gik ind på siden og lavede min indsamling.
Nu har jeg helt ondt i maven men kan ikke finde ud af hvordan man sletter det igen..UPS.
Tænk med fuldt overlæg at gøre noget jeg ved vil efterlade mig med mavepine og søvnløse nætter... PUHA
Det sku et eller andet sted for dumt.
Ved ikke rigtigt hvad jeg ville med dette. Et eller andet sted syndes jeg jeg har handlet dumt på and anden side er jeg også lidt stolt over jeg har overskredet en personlig grænse uden at dø af det 8-)
Vil nok bare høre om andre har lignende grænse brydende historier, og om i syndes jeg har været en slem tigger. For det er jo det jeg føler privat indsamlinger (egne) er.
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
Min søn har også højdeskræk. Så jeg kender godt problemet. Rigtigt flot gået.
Tak for de søde ord 8-)
jun 2010
jun 2010
Ej det ved jeg ikke om man ikke må. hehe
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.911
Jeg har tit i mit, unge, liv overskredet min egen grænse. Jeg har sprunget ud fra et tårn på 18 meter, hvor der er 4-5 meter frit fald. Jeg har valgt at jeg ville gå på et gymnasium, hvor der ikke var nogle jeg kendte. Der har også været flere ting, men jeg både hader og elsker mig selv for at prøve mine grænser af. Når jeg står i det tænker jeg som regel "Hvorfor filan vil du nu det her" men ender altid med at sige at det var fantastisk at jeg gjorde det. Udfordre dine grænser, det er som regel for ens eget bedste
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.599
jun 2010
Jeg havde ikke turde spring ud fra 18 meter..gys.. tør ikke engang fra 3mter vippen lol.
Godt nok også flot at tale til en forsamling på den måde.
Tager hatten af for jer
At overskride egen grænser