{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Så blev jeg lige skuffet {{forumTopicSubject}}

Arvede min mors Ipad da hun døde - hun nåede aldrig at bruge den selv.
Indtil nu har den bare kørt på WiiFii netværk de steder hvor jeg har været henne og herhjemme.
I går bestilte jeg så et delekort bos min mobiludbyder, så jeg kan bruge min Ipad steder hvor der ikke er WiiFii.
Kortet kommer allerede i dag, jeg bliver glad. Tager covert af Ipad'en og leder efter der hvor kortet skal i.
Jeg finder bare INTET sted til kortet - grrrrrrrrrr irritation ØV ØV ØV. Den Ipad er bare ikke lavet til datakort smiley ØV

Jeg vidste godt min mor ikke skulle bruge den til at komme på netværket med. Hun skulle bruge den til at skrive noter ned, da hun ind imellem glemte ting. Og hendes fingre/hænder var efterhånden så ødelagt af gigt at hun ikke kunne holde på en kuglepen og hvis, kunne man ikke læse hvad hun havde skrevet. Med Ipad'en skulle hun jo kun røre med fingerspidserne.
Jeg troede bare at alle Ipad's havde muligheden for at sætte et datakort i, men der blev jeg godt nok snydt.

Skulle bare lige af med min frustration, for nu kan jeg ikke bruge den til det der var den primære årsag til at jeg gerne ville have den. Så nu er jeg nok nød til at købe mig en ny smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev jeg lige skuffet
Kommentér på:
Så blev jeg lige skuffet

Annonce