{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

en uheldig hændelse {{forumTopicSubject}}

havde en rigtig dum oplevelse i morges ved 8.00 tiden da 2 af mine 3 hunde i et splitsekund springer over hegnet for at jage en kat op i et træ, og efterfølgende og inden ejeren (i dette tilfælde mig) får tøj på og løber efter hundene sammen med den 3. hund, der er i snor - kommer der fra et af de nye huse en høj hysterisk mandsperson, der truer mig med bål og brand fordi mine hunde løber løse, uden at gøre andet .... og hvad gør han, jo han sparker lige unghunden, der er i snor ! de 2 andre løb i en stor bue om ham før jeg kunne få fat i dem, for han fulgte efter mig og de ville ikke i nærheden af manden - jeg var på intet tidspunkt bange for ham - men behøver man at gå op i det røde felt fordi der løber løse hunde med ejeren lige i rumpen på dem ? lidt mindre hysteri ville være at foretrække .... Jeg ved godt hundene ikke må løbe løse,modsat var det hele en rigtig uheldig hændelse ......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en uheldig hændelse
  • #1   4. apr 2012 som sagt var det uheldigt - og unghunden var jo i snor så den kunne han nå og sparke hvilket jeg synes var så uretfærdigt og synd for hende ..................

• #2   4. apr 2012 Hvis det er første gang han har set dem løse, så siger jeg bare morgensur gubbe. Selvfølgelig skal du have tjek på dem men som du skriver så var det et uheld og hvis han ser dig komme rendende efter dem burde han lige klappe hesten. Du må sætte højere hegn op så de slipper gubben i fremtiden :-))

• #3   4. apr 2012 Forøvrigt så sparker man ikke hunde medmindre de går til angreb.

• #4   4. apr 2012 Kender ikke situationen - men uanset hvad man synes om diverse levende væsener, så sparker man dem ikke - Jeg er bedøvende ligeglad med om det er børn, hunde, katte, køer eller hvad end - man sparker dem ikke... Det enste tidspunkt det er ok, er ved at redde andres liv og for at undgå skade. - og ja, her sammenligner jeg mennesker og dyr, for er så vældigt meget imod at være korporlig

Selvfølgelig skal man have styr på sine dyr - men det berettiger ikke til dén opførsel. - Hvis hundene var ved at dræbene katten kunne jeg dog forstå det... - Men øv, jeg ville være edderspænt rasende, hvis det havde været mine dyr....

• #6   5. apr 2012 her hvor jeg bor må vi desværre ikke have højere hegn end et skagenshegn og det er første gang min hanhund har sprunget over - det er ingen undskyldning, kun forklaring for han var lige i hælene på hans datter, der bare ikke kan lide katte ....... hvad om alting er så var det en yngest på 1 år, der var i snor der blev sparket og det er faktisk anden gang hysteriske folk har sparket hende mens hun har været i snor - folk må jo ikke sparke eller slå mig, men en hund må godt sparkes, mener nogle - min datters hunde blev for et stykke tid siden overfaldet i deres have ved at en stor hund hoppede ind og var ved at kvæle datterens hanhund - hundens ejer var forfærdelig ked af det og min datter gik ikke op i det røde felt, men var da noget forskrækket .......... og hendes hund kom ikke til skade - mine egne hunde er mange gange bleven overfaldet af løse hunde, hvor jeg ikke har kunne se/finde ejeren ............. der er altid nogle, der skal overreagere hvilket er lidt trist - men igen, jeg skal have styr på mine hunde hvilket er lidt svært når de har øje på en kat ..... men så må jeg tage mine forholdsregler da hundene er mit ansvar -

• #7   5. apr 2012 min hanhund har det med at drille andre især små hunde, man har ikke til dato gjort nogen fortræd - jeg har taget mine forholdsregler i 3 år hvor det var sidste gang min hanhund var på springtur og forskrækkede en anden hunde ejer og så løber min hanhund væk igen .............. jeg ser jo hvad der sker, da jeg er lige bag ham - iøvrigt mødte jeg manden, konen og deres lille hund i går afes og deres hund var ikke i snor !!!! blev lidt mopset må jeg nok indrømme .....

Kommentér på:
en uheldig hændelse

Annonce