{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Så sagde vi farvel (kat) {{forumTopicSubject}}

Nu kommer mit sidste indlæg om min kat. Fra start til slut.

Jeg fik min elskede kat i 2005 hvor han var 12 uger gammel, han var 3-farvet hvilket normalt ikke ses hos hankatte, derved menes de at være sterile - alligevel ønskede min mor ham kastereret for at undgå strinterier og han skulle være ude/inde kat.
Da han var omkring 1 år gammel , 2006 kom han hjem en tidlig morgen kl 6.30, hele bagpartiet lå på siden og han slæbte sig ind og lagde sig på et tæppe på gulvet. Afsted til dyrlæge hvor vi ville have ham røntgenfotograferet for at sikre os, at der ingen brud bar da vi formodede at det var en påkørsel. Beskeden lød, at der ingen brud var, at han kun havde et stort blåt mærke på maven. Vi havde ham lukket inde på mit værelse, for at han kunne være i rolige omgivelser uden andre dyr. Han kom langsomt på benene.

De seneste år har han ændret adfærd meget, senest var at han i sommers 2011 var glad, men her slut 2011, start 2012 var han meget sur på vores anden kat, hoppede ikke så gerne op ad ting, angreb min søster når hun kælede ham stille og roligt etc. Han tog også meere og mere afstand til os. Vi kunne fornemme han havde det skidt, men jeg ville ikke aflive ham, før jeg havde fået ham undersøgt.

Vi bruger nu en anden dyreklinik end tidligere, han har et stort brud på bækkenet, hvilket har gjort det helt skævt, gigt i ryggen og i hofterne. Men hvordan kan der være en så stor revne man ikke opdagede for 6 år siden?! Dyrlægen sagde at det kunne være svært at se brud lige efter skaden var sket. Chico kom i smertestillende behandling, hvilket virkede godt den første uge, så aftog virkningen hurtigt igen smiley
Jeg har idag kontaktet den dyreklinik der tog billederne for 6 år siden, fordi jeg gerne ville se om der virkelig ingen brud var, de har nu ringet tilbage om, at de har kigget igen og der ingenting er at se. Desuden vil de ikke udlevere billederne til os?, ej heller selv vise os dem. Vi kan kun kontakte vores nye dyrlæge som kan hente billederne fra dem og vise dem til os?! Det forstår jeg ikke! jeg vil jo bare sørge for ingen andre står i samme situation med ikke at få opdaget så stor en skade!!

Min kat er nu aflivet, da vi ikke følte vi kunne smertestille ham optimalt, jeg mente ikke det er værdigt at proppe ham med en masse medicin dagligt, da han intet forstår. Jeg besluttede at nu havde vi undersøgt ham, vi har set han har det skidt. Nu er han sendt til himlen!

RIP Chico smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så sagde vi farvel (kat)
Kommentér på:
Så sagde vi farvel (kat)

Annonce