{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.586 visninger | Oprettet:

Til min skat.. Jeg kæmper for dig<3 {{forumTopicSubject}}

Lille skat.. Jeg skriver her fordi jeg har brug for at fortælle dig at jeg kæmper, jeg kæmper med næb og klør for dig. Selv om du ikke er her hos Jose og jeg lige nu har vi ikke opgivet.! Du er min og vil altid være det!
Jeg elsker dig og har brug for dig, sikkert mere end du har brug for mig.. Desværre hænger vores lille land ikke sådan sammen mere at alt er lige så let med en skat dig.
Vores lille familie er splittet til hvad der virker som atomer.. Men jeg gør mit beste for at samle den så meget som muligt.. Et tab af dig vil være ubærligt og jeg er i tvivl om jeg nogensinde vil turde elsker på samme måde igen.. Nu er det jo desværre sådan at hunde ikke lever et ret langt liv i forhold til deres mennesker men jeg er overbevist om at i elsker langt mere end noget menneske nogensinde vil kunne elske.
Du betyder så meget for mig, og derfor vil jeg gøre alt hvad jeg kan for dig, men du er en hund og Jose vil altid komme i første række, og det er jeg sikker på du godt ved<3
Jose savner dig mindst lige så meget som jeg gør og det første hun siger når hun åbner øjne om morgenen er "or Tiita heennee" og igår da vi havde været ude og handle gik hun hele lejligheden rundt og ledte efter dig selv om hun godt havde set dig køre væk med Camilla smiley

du fortjener ikke en verden der er så meget imod dig men du fortjener livet og derfor kæmper jeg.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til min skat.. Jeg kæmper for dig<3
Kommentér på:
Til min skat.. Jeg kæmper for dig<3

Annonce