{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

må jeg spørge om noget? {{forumTopicSubject}}

jeg ville gerne lige spørge om der er andre end mig der har været uheldig at få mange hunde i træk der ikke har kunnet lide almindlige piller! jeg har prøvet og give dem en lille smule leverposteg i men selvf spiser de kun der hvor leverpostegen er!

håber i kan hjælpe mig for til agillity træning kan de ikke hjælpe mig!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  må jeg spørge om noget?
  • #1   10. jul 2006 Piller???

• #2   10. jul 2006 Hvis mine hunde skal have piller, lægger jeg den bare i noget kød (hvis det er til Daisy) en klat leverpostej eller noget og giver hende det i munden. Så æder hun det hele :o)
    Balta får vitamin piller hver dag og selvom det ikke er med smag så kan man give ham en pille og han æder det som var det slik *GGG*
    Alt skal bare ned ;o)

• #4   10. jul 2006 tak.. det er til stor hjælp og ja.. det er tørfoder hun spiser! hun har også prøvet bare og få pille uden noget men så spiste hun ikke noget i over en uge! hvordan hun er overlevet ved jeg ikk.... men tak for alle jeres råd! vil stadig gerne have flere!

hun får oven i købet piller for de kræsne hunde men om hun vil spise dem? nej ikke engang prøve smage det hvis der ikke er leverposteg i! og det kom bare lige pludseligt!

Kommentér på:
må jeg spørge om noget?

Annonce