1.037 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 65 Svar

Kan vi ikk bare enes??? Kan vi ikk bare enes???

Ja her kommer der så lige en lille bøn fra lille mig med the one and only flabox..

Ville sådan ønske vi alle bare kunne enes - og med det mener jeg acceptere at vi ikke alle er ens, være i stand til at diskutere på en voksen og ordentlig måde i stedet for at komme med mere eller mindre godt indpakkede spydigheder..

Nogle tråde går op i hat og briller og det oprindelige spørgsmål bliver flygtigt eller slet ikke besvaret - andre tråde er brand seriøse og lærerige... Alt efter hvem der poster tråden !

Jeg synes altså det er liiiiidt uretfærdigt, og forstår ikke hvorfor al den dumme uvenlighed skal gå ud over hundesnak =/

Hvis man ved man ikk kan holde sig fra grimt sprog og spydigheder - hvorfor så overhovedet skrive i tråden??

Måske er det fordi jeg er pædagogstuderende og helst ser, at vi alle bare kan tale pænt eller drikke en kop kaffe og køle lidt ned - men jeg gør sandelig meget for at holde min eventuelle vrede/fustration nede på et plan hvor ingen bliver sårede eller stødt.

Der skal være plads til alle på HG - men det er der bare ikke =(
Vi har en ADMIN og hans hjælpere til at holde lidt styr på høns og haner (og kyllinger *fnis*), så egentlig kunne vi bare sende en klage til en HAér når vi synes vi blev trådt på i stedet for at skændes og true hinanden.

Dette er bare en stille bøn til jer alle - TÆNK FØR I SKRIVER, DER SIDDER MENNESKE MED FØLELSER PÅ DEN ANDEN SIDE AF SKÆRMEN !!!!!
.... okay, måske ikk ligefrem en STILLE bøn.. men ikke desto mindre en bøn ; )

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan vi ikk bare enes???
Kommentér på:
Kan vi ikk bare enes???

Annonce