{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

Kan vi ikk bare enes??? {{forumTopicSubject}}

Ja her kommer der så lige en lille bøn fra lille mig med the one and only flabox..

Ville sådan ønske vi alle bare kunne enes - og med det mener jeg acceptere at vi ikke alle er ens, være i stand til at diskutere på en voksen og ordentlig måde i stedet for at komme med mere eller mindre godt indpakkede spydigheder..

Nogle tråde går op i hat og briller og det oprindelige spørgsmål bliver flygtigt eller slet ikke besvaret - andre tråde er brand seriøse og lærerige... Alt efter hvem der poster tråden !

Jeg synes altså det er liiiiidt uretfærdigt, og forstår ikke hvorfor al den dumme uvenlighed skal gå ud over hundesnak =/

Hvis man ved man ikk kan holde sig fra grimt sprog og spydigheder - hvorfor så overhovedet skrive i tråden??

Måske er det fordi jeg er pædagogstuderende og helst ser, at vi alle bare kan tale pænt eller drikke en kop kaffe og køle lidt ned - men jeg gør sandelig meget for at holde min eventuelle vrede/fustration nede på et plan hvor ingen bliver sårede eller stødt.

Der skal være plads til alle på HG - men det er der bare ikke =(
Vi har en ADMIN og hans hjælpere til at holde lidt styr på høns og haner (og kyllinger *fnis*), så egentlig kunne vi bare sende en klage til en HAér når vi synes vi blev trådt på i stedet for at skændes og true hinanden.

Dette er bare en stille bøn til jer alle - TÆNK FØR I SKRIVER, DER SIDDER MENNESKE MED FØLELSER PÅ DEN ANDEN SIDE AF SKÆRMEN !!!!!
.... okay, måske ikk ligefrem en STILLE bøn.. men ikke desto mindre en bøn ; )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan vi ikk bare enes???
Kommentér på:
Kan vi ikk bare enes???

Annonce