{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Må jeg spørger om noget? Jeres erfaring :-) {{forumTopicSubject}}

Kære HG Brugere

Jeg vil så gerne høre jeres erfaringer

Jeg er i sommerferie stemning smiley Min kæreste og jeg har besluttet os for at rejse en uge i enten maj eller juni, til et af de varme lande.

Vi vil gerne rejse i en uge, der skal bare være varm smiley Det skal udelukkende være en badeferie. Så mit spørgsmål.. hvor skal vi rejse hen og hvilket rejse selskab skal vi og skal vi ikke rejse med...

jeg har søgt nettet tyndt, og fundet en masse som ser godt ud, og en masse som ligner skrammel - men jeg kunne bare godt tænke mig at høre om i har haft nogen gode oplevelser et bestemt sted eller erfaringer med et godt og serviceminded rejseselskab smiley De roser jo alle sig selv til skyerne smiley

Håber i vil bruge bare 1min på at dele ud af jeres oplevelser.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må jeg spørger om noget? Jeres erfaring :-)
  • #1   16. feb 2012 Jeg har rejst med alle mulige selskaber igennem årene - og har været rundt i det meste af verden. Og jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse (jo én gang - men det var ikke selskabets skyld. Deres normale hotel var lukket pga. renovering, og det hotel som den lokale agent havde fundet istedet var under al kritik)

Det vigtigste er, at I er realistiske. Har I brug for (og vil betale for) mere end en seng at sove i, eller er det vigtigste for jer at det er en rimelig pris?

Før I tiden ville jeg have anbefalet Grækenland. Jeg har været på 6-7 af de græske øer, og det har været skønt. Men sidste gang - efter de havde fået euro - var tingene meget anderledes, og dem jeg kender, der har været der efterfølgende, har heller ikke været tilfredse.

Hvad med en tur til Barcelona? Der er skøn strand, og samtidig en storby, der sprudler af liv. Og så kan man bare købe en billig flybillet, og finde sit hele eget hotel smiley

• #2   16. feb 2012 Har I ikke rejst på den måde før så vil jeg også anbefale Spanien, der er stadig ret billigt at spise osv i forhold til fx Frankrig og Italien som har fået et hak pad de senere år...

Mallorca er et godt bud..

Sidst maj og juni er der varmt de fleste steder...

Grækenland er også godt, men af risko for at der er strejker, osv så jeres ferie bliver ødelagt ville jeg vælge det fra...

Tyrkiet er nok også godt, har aldrig været der, hørt der er billigt, til gengæld har jeg hørt at deres sælgere på gader, og folk på restauranter kan være ret pågående for at kapre kunder (det gider jeg ikke)

Så Spanien, eller øerne deromkring....

Mht selskab, er der mange... jeg planlægger som regel selv, køber fly på momondo og booker selv hotel osv, men det tager tid... desuden er man ikke dækket af forsikring hvis fly selskabet krakker, det er man hvis man køber hos en arrangør der er med i rejsegaranti fonden, hvilket jeg tror alle de større og kendte er..

Jeg ville ikke turde købe ved små ret nye udbydere på markedet, men holde mig til de store med godt ry... en uges ferie er ikke lang, og den kan blive ødelagt hvis man køber ved en der så krakker, så man enten ikke kommer afsted og ikke får penge retur, eller ikke kan komme hjem og får de problemer, så hellere betale lidt mere og være sikker på en god ferie...

• #3   16. feb 2012 Hvis det er ren badeferie kan jeg anbefale Tyrkiet ( Har ikke oplevet de pågående sælgere mm Tyrkerne er meget gæstfrie) eller Bulgarien ( Bulgarien er andet end Sonny Beach!!)

Strandene er perfekte i Bulgaren særlig oppe nordpå.... Det er billigt, ligesom Tyrkiet.

Rejseselskaber kan jeg ikke rigtig dele nogen erfaring med. Vi rejser altid med Tyske selskaber og sparer en masse penge smiley Vi skal dog flyve fra Hamborg, men bor i bunden af Jylland, så det er hurtigere for os at tage til Hamborg end Billund

• #4   16. feb 2012 Tusind tak alle sammen for jeres gode tips smiley

Tyrkiet vil jeg helst ikke.. har været der to gange, og synes også mange sælgere er noget aggresive. nu skal jeg prøve noget andet smiley

Ja har set lidt på Spanien, Mallorca osv.. tror også det vil passe os rigtig godt..

Bulgaren, vil jeg også rigtig gerne prøve.

• #5   16. feb 2012 jeg var for et par år siden i tunesien. og længes efter at komme igen, der er varmt, lækkert og ren badeferie.

Kommentér på:
Må jeg spørger om noget? Jeres erfaring :-)

Annonce