{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.010 visninger | Oprettet:

Underholdning til konfirmation {{forumTopicSubject}}

Halløj!

Min kusine skal konfirmeres til maj, og i den forbindelse vil min mor og jeg gerne lave noget underholdning som ikke lige var den traditionelle sang eller tale.. Er der nogen af jer som har været til nogle konfirmationer hvor der var noget sjovt, eller nogen der bare har nogle gode ideer? smiley

Der er sikkert andre end os, der er begyndt at tænke i det samme, så meld endelig ind smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underholdning til konfirmation
  • #1   11. feb 2012 har været til fest hvor der var sat små sedler under stolene. på dem var der forskellige opgaver til gæsterne.

• #2   11. feb 2012 Måske en tørresnors sang? (sådan en sang med gaver hvor versene og gaverne passer sammen, typisk ret fjollet) smiley

• #3   11. feb 2012 kigger lige med (:

• #4   11. feb 2012 Afhold amerikansk lotteri til fordel for konfirmanden.
    Lotterisedlerne 1 til 100 kan købes færdige hos boghandleren.
    Sæt prisen tli 5 til 10 kr. pr lod afhængig af antal gæster.
    Få evt. folk til at byde på de sidste lotterisedler.
    Reklamer med store gevinster!
    Overskuddet går til et godt formål!
    Nemlig en fattig konfirmandinde!
    Og så til præmierne!
    3. præmien kunne være fornøjelsen af at invitere konfirmandinden i biografen.
    2. præmien kunne være lektiehjælp!
    1. hjælp til oprydning af hendes værelse!
    Kun fantasien sætter grænser for præmierne.
    Det mest morsomme er: når gæsterne finder ud af, at det er IKKE er godt at vinde. Så kryber de alle ned i musehullerne.

• #5   11. feb 2012 Køb postkort til det antal familier der kommer' sæt frimærke på. Skriv uger på kortene fx. Uge 36 så skal den familie der trækker det postkort sende hende en hilsen i den uge. Dermed vil hun få et postkort med en hilsen hver uge i den tid det nu forløber over smiley

• #6   11. feb 2012 Eller få hver familie til at skrive en oplevelse på et lille stykke papir og put dem i en "skål" træk så sedlerne op i løbet af dagen og læs dem op og lad konfirmanden gætte hvem af gæsterne oplevelsen passer på smiley du kan evt læse et par op under her ret smiley
    Dette vil helt sikkert give nogle gode grin da der nok skal komme nogle sjove historier op smiley

• #7   12. feb 2012 Tak for forslagene! Dem vender jeg lige med min mor smiley

Kommentér på:
Underholdning til konfirmation

Annonce