{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Underholdning fra konfirmanden... {{forumTopicSubject}}

Min nevø har bedt mig hjælpe ham med at skrive en takkesang til hans forældre til hans konfirmation. Og det har vi gjort... men nu snakker han lidt om at lave et sjovt indslag også - uden at det bliver noget kæmpe stort smiley
Da det også er mig, der står for underholdningen fra os onkler, tanter osv, er jeg lidt fyldt op med det, og kan derfor slet ikke samle tankerne om et lille sjovt indslag fra konfirmanden.
Så jeg håbede at nogen herinde måske har oplevet et sjovt lille indslag fra konfirmanden, som vi kunne finde inspiration i? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underholdning fra konfirmanden...
  • #1   5. mar 2020 Jeg har lavet sjove indslag til min søsters børn smiley den første lavede jeg en tips en 13ner.
    Det var sjovt, men det tog lidt om sig. Der skulle virkelig mange remedier til, men alle kom så også til at deltage, på den ene eller den anden måde. Sidste år blev det til en sang, det var sådan en sjov en. Der var en hat som skulle gå på runde, feks til den med sorte strømper, eller videre til en med lilla på sig. Det var også ganske morsomt. Lidt nemmere og hurtigere end den anden leg smiley

• #2   5. mar 2020 Ej, ja det sidste kunne være et sjovt indslag smiley Tak for ideen smiley

• #3   5. mar 2020 Jeg har dem et sted på computeren, hvis det er smiley så siger du bare til.

• #4   5. mar 2020 Hvad med kahoot med spørgsmål om forældrene

• #5   5. mar 2020 #4 Jeg har godt hørt Kahoot nævnt før, men jeg er sådan en af de der gamle mennesker, der ikke helt har luret hvad det er? smiley

• #6   5. mar 2020 Gratis spil med fire svar muligheder. Du kan lave et spil med spørgsmål om fx forældrene. Fx gæt antallet af vinglas eller mængden af t-shirts eller hvem der gjorde et eller andet dumt på en familieferie i sommers. Det kan være ret skægt.

Kommentér på:
Underholdning fra konfirmanden...

Annonce