596 visninger
|
Oprettet:
Om Undulater... {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne have to undulater,så de altid har hinandens selskab. Men vil osse gerne have at de skal være tamme. Så nu er mit spørgsmål. Kan man anskaffe sig to unger samtidig og gøre dem tamme?
På forhånd tak for svar...
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 509 Svar: 12.448
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
feb 2008
Følger: 76 Følgere: 76 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 126
Jeg har et stort bur til dem. Et parakit bur.
Og selvfølig vil de komme ud og flyve så tit så mugligt.
Hvorfor jeg vil ha dem tamme,er fordi jeg tænker at de så er nemmere at fange ind
feb 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
Du kan starte med at købe en og gøre den tam, og så ud og købe den næste
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 136
Hendes bur er altid åbent, hun kravler selv ud og ind, og er sammen med os rundt i hele huset siddende på skulderen.
Men en flokfugl bliver hun åbenbart aldrig, der er grænser for hvor mange fremmede undulater jeg vil prøve med, blot for at skaffe mig af med dem igen.
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 677
Jeg har opdræt af undulater og de er til at gøre tamme, man skal bare være forberedt på at blive bidt lidt i
Det kræver masser af tålmodighed, men det kan sagtens lykkedes.
Find evt nogle sider, sådan du kan læse om den bedste måde at gøre dine undulater tamme på.
Jeg vil ikke anbefale dig at få en af gangen, undulater trives simpelthen ikke alene.
Vidste du fx, at i Sverige er det forbudt ved lov at holde undulater alene, da de er flok dyr og ikke trives alene.
Den lov kunne jeg godt tænke mig kom i Danmark (:
Det bur du vil bruge til fuglene må ikke have en tremme afstand på mere en 1 centimeter.
Det er jo udbryde konger du anskaffer dig
Om Undulater...