Hunde og undulater {{forumTopicSubject}}
Vi har 3 hunde og har lige fået to undulater foræret.. Nu er problemet at vores store hund virker lidt irriteret over dem.. Det er jo svært at sige om det er fuglene eller om det bare er en periode hun har.. Grunden til vi tror det er måske er fuglene, er at hun har det med at stille sig hen og kikke op på fugleburet når fuglene "snakker" og hun ligger tit i sofaen og kikker hen på fuglene også, men ik når de bare flyver rundt kun når de "snakker"... De to små hunde reagere ik rigtig på fuglene...
Vi har vel haft fuglene en måned nu så vi er ligesom kommet over perioden jeg ville mene hun skulle bruge til at vænne sig til dem...
Er der nogen som har noget erfarring???
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
I min verden kan en hund ikke blive irriteret som sådan, den reagerer jo blot på forandringer og underlige nye dyr i hjemmet, hvilket er forståeligt.
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 6
Ja det er klart hun reagere men som jeg også har skrevet syns jeg ligesom en tilvændingsperiode på 1 måned burde være nok til hun skulle have vænnet sig til dem...
Vores største problem er om vi skal afskaffe fuglene for at hundene ik føler sig generet, de skal være bedst muligt tilpads jo...
Hunde og undulater