611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Fribeløb SU videregående uddannelse Fribeløb SU videregående uddannelse

Jeg ville høre om der er nogen af jer der ved om mit fribeløb (8.901 pr. måned) bliver fordelt på året?
Jeg har fået tilbudt et job som varer ca. 1½ måned, men her kommer jeg til at tjene over de 8.901 kr. - Det kan dog ikke betale sig hvis de fratager min SU i den tid.

Så mit spørgsmål er om jeg ikke må overstige de 8.901 pr. måned eller om det bliver beregnet for den periode jeg er under SU på året?

Jeg prøvede at snakke med SU kontoret på skolen, som så henviste mig til et tlf nr. der ikke eksisterer og nu har kontoret lukket! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fribeløb SU videregående uddannelse
  • #1   4. jan 2012 Jeg mener da bestemt man regner det ud på årsbasis, men kan du ikke finde noget på deres hjemmeside?

• #2   4. jan 2012 Det bliver fordelt på årsbasis smiley

• #3   4. jan 2012 Nej kan ikke finde noget, kun omkring ungdomsuddannelserne

Katrine
    Er du sikker på det også er gældende for videregående? smiley Du har måske selv prøvet det?

• #4   4. jan 2012 L S
    Okay tak, det er jo kun 1½ måned og det er ikke engang fuldtid, men der var en god chance for at komme op og tjene over de 9000 kr. og det er surt at skulle vinke farvel til min SU på knap 5000 kr. for at modtage de resterende 4000 før skat smiley

Jeg ved jo ikke om der kommer noget andet, men der plejer man som regel ikke at tjene mere end 3500-4000 kr. før skat og der er jo langt op til de 8900 kr. så det går vel op i en højere enhed? smiley

• #5   4. jan 2012 Ja jeg har selv prøvet det smiley
    Jeg er på videregående og tjener mere i sommerferien hvert år , og der er ingen problemer smiley

Min kæreste gjorde det samme, da han var under uddannelse

• #6   4. jan 2012 Det er på årsbasis!!!

Det eneste du skal være opmærksom på er at det beløb er INK. pension og feriepenge.

For mig betød det sidste år hvor den var på 8600 ca. at jeg måtte tjene 6900 om måneden. Før skat....... Det er der mange der falder i, den fælde

• #7   4. jan 2012 Camilla
    Men det er også i orden, det er jo kun 1½ måned - deltid smiley

L S
    Præcis, men nu har jeg i hvert fald søgt det og håber jeg bliver udvalgt.. Jeg blev fyret i midten af december pga. for lav kvote (tlf. sælger), så det er min sidste løn jeg har fået! Kan godt mærke at de ekstra penge hjælper godt til med opsparing! smiley

Kommentér på:
Fribeløb SU videregående uddannelse

Annonce