{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Ferie(dag)penge {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ledig indtil dec i år, men har optjent 13 dage hos min min akasse da jeg har ledig fra sidste år, som så skal bruges i ferieåret 11/12. Kan jeg stadig få dem uden INDEN 30/4-12 SELVOM jeg er i arbejde? For jeg har jo ikke optjent nogle feriepenge på mit nye arbejde, og da det er en skole er der jo en del tvungne ferier, så de feriepenge ville falde på et tørt sted.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie(dag)penge
  • #2   28. dec 2011 Jeg holder juleferie nu her, men eftersom jeg troede at jeg de penge/optjente feriedage var gået tabt, eftersom jeg havde fået et arbejde, har jeg ikke søgt om dem i denne ferie. Men der kommer også noget vinterferie og noget påskeferie i starten af næste år, der ville jeg bruge dem. Jeg behøver dem heller ikke så meget i denne ferie, derfor kan jeg godt vente med at få dem ud, derfor ville jeg høre om det ville kunne lade sig gøre.

• #4   28. dec 2011 Ej det var sørme dejligt for ellers havde jeg ikke ansøgt om dem, fordi jeg tænkte at atkasse og ledighed, og ens arbejde har jeg troet var to adskilte ting... Og man ikke kunne få de optjente dage ud når man gik fra dagpenge til ens egen løn. Lækkert!!

• #5   28. dec 2011 Du kan sagtens søge dem efter din ferie, men du skal være opmærksom på at der ikke er trukket skat fra feriepengene, det bliver der først når du beder om at få dem udbetalt. Prøv at ring til fagforeningen i morgen smiley

• #6   28. dec 2011 Men reelt set ved jeg heller ikke hvor mange penge det drejer som om, bare at det er 13 dage jeg har optjent. Uanset hvad er det bedre end ingenting når jeg ikke har optjent noget på mit nye arbejde, da jeg startede 1.12.

Kommentér på:
Ferie(dag)penge

Annonce