{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Cykel ferie med hund {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg snakker om at tage på cykelferie med pigerne smiley

vi bor selv i Ballerup, og ville så tage toget til højby sjælland, cykle derfra op til odden og tage færgen over til århus. derfra ville vi så cykle videre til en camping plads som så gerne skulle være vores base.

derfra ville vi cykle rundt og opleve forskellige ting, tage ind til byen, stranden , måske besøge nogle seværdigheder og steder som djurssommerland og hvad vi nu kan finde smiley

MEN vi kunne godt tænke os at det blev billigt og praktisk. det skal ikke kun være rart for os men også for pigerne.
så vi har tænkt på at finde noget alla det her : (link fjernet)

2 stk, en til hver cykel, den ene skulle så indeholde telt, luftmadras, mad, tøj, pigernes kurv osv. og den anden skulle være pigernes afslapnings/lege - plads. Men når vi så skal rundt havde jeg tænkt på at finde en hundeklapvogn, da jeg er sikker på at pigerne ikke kan gå en hel dag samt alle de nye indtryk, så de ligesom kunne få et frirum.

kan man finde nogle hundeklapvogne som kan slåes sammen så den kan være i sån en trailer?

og ved i nogen steder hvor man kan finde disse til billige penge da vi ikke har råd til at smide 6000 efter 2xtrailers og 1 klapvogn. gode råd er kærkommen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykel ferie med hund
Kommentér på:
Cykel ferie med hund

Annonce