{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegave
  • #1   12. dec 2011 Havde samme problem med min kæreste.
    En parfume er altid god - og hvis han har en yndling, så en ny af dem.


    Jeg lyttede til min kæreste, og han inspirerede mig faktisk selv;
    han brokkede sig over at hans hud altid bliver irriteret og rød efter barbering, og han klør rigtig meget i det... Jeg spurgte så matas, om der var noget jeg kunne gøre, og de gav mig noget han skulle bruge i badet om morgenen, som ville lindre. Det er forsøget værd, og det kostede fine 195kr og dufter ordentligt. Det er til mænd - ville gerne fortælle dig, hvad det hed, men kan ikke huske det - og den er jo pakket ind.


  • #3   12. dec 2011 Min kæreste får nye vinterstøvler fra Timberland og et læder armbånd fra Ole Lynggaard.

    Han ønskede sig også en kaffemaskine fra Nespresso, men den får han af sine forældre. Nårh ja og så får han en parfume af mig også smiley


  • #4   12. dec 2011 Jeg skal ha lavet nogle strømper med monogram i til min mand.
    Han har også bare alt...................
    Kender en der broderer (maskine) og hun kan lave fine monogrammer.
    Det tror jeg han bliver glad for.
    Tror også jeg vil få lavet det på en t-shirt


  • #5   12. dec 2011 Her får kæresten billet til Top Gear Live i Forum, men ellers er han også elt umulig. Jeg tror nærmest kun, jeg har givet ham underlige ting til at putte ind i computeren

  • #6   12. dec 2011 Man kan jo give oplevelser - en tur i en racerbil, helikopter, bungyjump, dykkercertifikatkursus.... eller et eller andet...

    Ulempen ved oplevelser er, at de også som regel koster lidt ;o)


Kommentér på:
Julegave

Annonce