{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

Julegave {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Ved godt at der er noget tid til jul, men har mange vovser der skal have lidt julegaver så ville høre nogen gode forslag til julegaver både små og store gaver... Hvad giver i jeres hunde i julegave altså vis i giver den/dem nogen?

God aften til alle og tak til alle dem der svare på dette oplæg smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegave
  • #1   26. okt 2014 Mine plejer at få et stykke legetøj og godbidder. Mest fordi det er så hyggeligt at se dem pakke julegave op smiley

  • #2   26. okt 2014 Jeg giver i år et rigtigt lækkert ben til vovserne og til kattene ekstra lækre godbidder .

  • #3   26. okt 2014 Mine får pakker med legetøj og tyggestænger og andre sjove ting Nu er det sådan ,at både min datter og min mor, også giver mine hunde julegaver Så det er rigtigt sjovt at se, hvor spændte de er. De ved godt, der ligger noget under træet til dem smiley

  • #5   26. okt 2014 Cecilie Det er ikke tosset Når man ser, hvor glade hundene bliver smiley

  • #6   26. okt 2014 En masse lækre gåture også en rigtig godt ben til beskæftigelse smiley Jeg lægger ALDRIG gaver under træet til ham/dem - det har været svært nok at forklare ham at gaverne er vores og ikke hans smiley

  • #8   26. okt 2014 Legetøj og legetøj og legetøj - der er altid mangel smiley

  • #10   26. okt 2014 Jeg tror vores hunde skal have noget legetøj og nogle godbider. De plejer ikke at få julegaver, da vi altid har holdt jul hos andre. Men i år skal vi holde jul herhjemme, og så skal de dælme have gaver under træet smiley

    Vores hunde har også hver deres julesok, som de får en lille ting i hver dag, f.eks en tyggestang, et stykke tørret and osv smiley


  • #12   26. okt 2014 Tak alle sammen

  • #13   26. okt 2014 Her ved min hund godt at der er gaver til hende, hun nød det i fulde drag sidste år, havde pakket dentastix og pivedyr på juletræet, det var ok aftenens højdepunkt da vi alle fordybede os i oppakningen af det smiley

  • #14   26. okt 2014 Tyggeben og legetøj smiley

    Får de hver jul :b


  • #16   26. okt 2014 Luna får ikke rigtig noget, hun gider ikke pakke gaver op, så der er ikke meget sjov i det. Hun får måske et tyggeben, mens vi andre pakker gaver op. Jeg tror det er lykke nok for hende, at vi alle er samlet og der altid er en ledig hånd der vil klø og et par fødder at ligge på. :o)

    Sidste år fik de dog begge gaver, mest fordi det var Chessie første jul, og vi ville se om hun gad at pakke gaver op. Det gider hun ikke rigtig. Men da fik de begge et tyggeben, og så havde de fået adventsgaver hele december, fra Maxi Zoo. :o)


  • #17   26. okt 2014 Sidste år fik han lege tøj smiley og får han igen i år smiley syntes også det skal være noget han kan have det sjovt med jule aften smiley og papiret får han lov at Rive i stykker , ud ovre hele gulvet smiley kun fordi det jule aften smiley

  • #18   26. okt 2014 Hmm ved det ikke helt endnu, men han har både legetøj, aktivitetsspil og dækner på ønskesedlen.
    Men han får nok lidt guf , og så købte jeg nåede han manglede sidste år (noget aktivitets legetøj).. Men da han også har fødselsdag d. 21 december, får han nok bare lidt mindre ting begge dage.. Han får en dragt med ben i på forhånd da han mangler den smiley


  • #19   26. okt 2014 Altså mig og hundene har forudbestilt julegaver.
    Vi går og venter på nye halsbånd og matchende snore.
    Og ellers så er deres julegave i år at mig og manden holder jul alene sammen med hundene i år da vi ikke rigtig magter at holde jul og skulle vælge hvilket sted osv i år smiley


  • #21   26. okt 2014 Når ja lucky har også sin egen julesok hvor der er en lille godbid eller lign I hver dag. Han elsker den sok og holder meget øje med den så han er sikker på at ingen tager fra hans sok uden han får noget smiley

  • #23   26. okt 2014 Lucia skal enten have en gris der øffer eller en and der rapper. Hun er jagthund, så håber at kunne finde en and smiley

    Chili får en ny lædersnor, det trænger han til og så vil jeg gerne have den matcher de andres som er rundsyet smiley

    Luna får en hundetrappe til sofaen, da hun skal passe på sine led. Og muligvis også en todelt "rem" så hun kan gå med Casey i samme snor, da de er meget tætte og går bedst sammen smiley

    Casey skal nok have en varm trøje da hun (ligesom sin mor) er en rigtig frossenpind selv nu. Og hun kommer også til at nyde godt af Lunas gave(r).

    Derudover får de alle lidt ekstra lækkerier juleaften, fordi de er møg forkælet smiley


  • #25   26. okt 2014 Cecilie N, du er ikke den eneste.. Her danser hundene også med om træet, dog ved jeg ikke liige hvordan det kommer til at foregå i år når der nu er tre hunde der skal på armen smiley Og ja, min familie synes også jeg er tosset smiley

  • #26   26. okt 2014 Vores danser altså også rundt om træet. :o) Eller de går med rundt, når vi går rundt. De kan bare smutte hvis de vil, men det er nok bare så naturligt for dem, at følge med os, når vi går rundt, så det gør de altså. :o)

  • #27   26. okt 2014 Lucky kommer på armen. Men hvis jeg kender svigermor ret, så bliver det maks en til to sange, så gider hun ikke mere smiley

    Han får selvfølgelig også lidt ekstra godt mad, hvad ved jeg dog ikke helt endnu smiley


  • #28   27. okt 2014 Vi skal slet ikke danse om juletræ, for det er der ikke plads til her , så må vi se om mine svigerforældre og min far og stedmor vil synge koncert for mig, min mand og svoger smiley

    Vores hunde skal have lidt rester af julemiddagen, og NEJ jeg gør ikke mine hunde syge. Mine hunde er vant til at få rester, og en lille klat sovs på deres mad, og vores julesovs er ikke federe end hvis jeg laver sovs af en flæskesteg eller andet, og lidt kalkun og kartofler sker der heller intet ved. Jeg lever nok også livet så farligt på deres vegne, at de får en enkelt fransk kartoffel , uha dada smiley


  • #29   27. okt 2014 Her hedder traditionen at når vi sætter os til bordet bliver alle hunde udstyret med hvert deres kødben, så har vi dem ikke siddene ved bordet ( og jeg slipper for hund/hunde med dårlig mave fordi familien har fodret dem med den fede julemad.

    Gaver er der til alle 2 som firbenende fra mig er der i år

    Til min egen er der i år et aktivitetsspil, ved ikke helt hvilket endnu men et nyt skal hun have
    sæt med sele /line
    kugle til halsbåndet med lys i
    2 piv dyr
    2 strik trøjer
    1 ny flyverdragt


    Til min søsters hund er der shih tzu
    en stor øfgris han elsker dem, meen slagter dem hurtigt
    en ny blød kurv
    og babyblå halsbånd og line med lys i

    til min mors
    En foderbold
    En bamse (Rotten fra ikea)
    Sele og og line i mørkeblå med reflekser

    Til div gæste hunde ( har som regl 2-3 stykker ekstra den dag)
    er der
    1 pivdyr
    1 bamse
    1 foder bold


    Men det er sjovt at se for det meste af familien går mere op i at hundene pakker op end at de selv skal smiley og min mor/far søster og den ene bror samt min mormor kommer også med 1-2 gaver til alle hundene.
    Min datter kommer som regl med noget til vores men ikke de andre (kun lige fyldt 14 og har pt ikke noget arbejde, så lommepengene skal række lidt)


  • #30   27. okt 2014 1000 tak for alle jeres svar smiley Nu har jeg da fået lidt ider til hvad jeg kan købe til min pige og til de andre hund der skal have gaver...

    Min pige får også pakkekalender (24 små pakker) fra Olivers smiley

    Uh jeg elsker julen smiley


  • #32   27. okt 2014 Det er helt ok Cecilie N smiley Det kunne da være spænde at høre hvorfor nogen hundene får smiley

  • #34   27. okt 2014 Altså, Lulu plejer altid at få lidt pakker fra familiemedlemmer, så tænker de begge får noget i år smiley Hvad det bliver, ved jeg ikke, men det plejer at være noget legetøj og noget guf.

    Min bedre halvdel og jeg har snakket om at købe en seng til dem. Lige nu har de en bunke dyner og tæpper, da Myrna har brugt deres tidligere senge som tyggelegetøj. Det fungerer fint, men er ikke så skide pænt smiley

    Derudover får de enten en sok hver eller en julekalender hver. Det er noget pjat, men alligevel skide hyggeligt smiley


  • #36   28. okt 2014 Min pige har prøvet nogen forskellige julekalender, men det har ikke været et hit...

    I år får hun julekalender/pakkekalender fra Oliver


  • #37   28. okt 2014 Cecilie: Du kan jo også bare hænge en sok op, og så selv putte en lille ting i hver aften inden du går i seng. Det er hvad vi gør, og det koster jo ikke rigtig noget ekstra, for vi har altid et hav af forskellige godbider, tyggeting osv herhjemme smiley

  • #38   28. okt 2014 Jeg gør ligesom Rikke.. Og der kan godt blive til 3-4 dage i sådan en welldone stang, når nu hunden er så lille smiley og det Lucky ikke ved har han ikke ondt af.. smiley

  • #41   28. okt 2014 Jeg købte en rigtig julesok til Lucky, med en lille engel på hihi smiley så der får han det i. Så kan han også få dem han allerbedst kan lide.. Fremfor at jeg køber en hvor jeg ikke ved hvad der er i, og jeg kan netop sørge for at justere efter hans størrelse.

  • #42   28. okt 2014 Vores har en lidt anderledes julesok, men det er fordi den skulle matche min mands. Hundenes er sådan nogle små søde nogen smiley

  • #44   29. okt 2014 Jeg plejer altid at købe de der juleben i Kvickly, de er sjove at se på + Aston er helt vild med dem! Ellers laver jeg en gang imellem adventsgaver til ham smiley (små godbidder, reb legetøj og købe ben) de skal jo også have det godt i julen! smiley

  • #46   30. okt 2014 Min pige er også vild med sækken fra Olivers og den skal hun også have i år ??

Kommentér på:
Julegave

Annonce