{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internet, fastnet og mobiltelefoni i ét.
  • #1   8. dec 2011 Vu har Home 3 fra TDC, aner ikk hva vi giver men det er stabilt og har altid været det.

Vi har haft problem med mange andre internet selskaber

• #2   8. dec 2011 Tak Låvise - det vil jeg kigge på.

• #3   8. dec 2011 Det er en jungle....

Måske lidt hjælp her
    http://telepristjek.dk/

Ellers ring rundt til de store selskaber og sig hvad du skal bruge og lad dem give dig en pris

• #4   8. dec 2011 Ja, det er nemlig en jungle, René..... og jeg er en total amøbe når det kommer til de hersens 'mande-ansvarsområde-ting' smiley

Jeg tar' et kig på dit link. Men du har ret: det ender nok med at jeg må ringe rundt og bede om konkrete tilbud på det jeg ønsker.

Tak for hjælpen smiley

• #5   8. dec 2011 Susanne:

Hvad har I problemer med?
    Og hvorfor er der begrænsede muligheder? Jeg troede at alle udbyderne dækkede alle steder.

• #6   8. dec 2011 I dagens danmark vil jeg mene at yousee/TDC er de 2 mest stabile net du kan få idag.... ud over fibernet, men der kan du jo ik få mobil telefoni...

En ting du dog skal huske det er at møde fysisk op i en butik eller ringe ind til dem, ALDRIG bestil via deres hjemmeside, du kan spare dig selv penge ved at snakke med dem selv.....

• #7   8. dec 2011 TDC er som regel de dyreste på marked, har selv solgt mobil, fastnet tlf, internet osv. Det er en jungle, så kig godt hos alle, og find så det billigste, det ændre sig hele tiden.

Held og lykke med det.

• #8   8. dec 2011 Det kostede en krig da de gravede fibernet her hvor vi bor, så det valgte vi fra

Vi har små problem er med vores router et par enkelte gange, men må indrømme at jeg er virkelig glad for vores TDC

Vi har også en box hvor vi kan optage udsendelser, så vi kan se dem når vi lyster. Det er vi godtnok glade for.

Vi valgte Home3 da vi før havde Home 2 og så Boxer som tvudbyder, men boxer var en værre gang crap.

• #9   8. dec 2011 Åhhh, hvor er det svært smiley
    Har idag været rundt i telebutikkerne i Helsingør

TELIA:
    Mobiltelefoni = kr. 240,-
    (6 timer, fri sms & mms. Ingen opkaldsafgift og 1GB data)
    Bredbånd 10 Mbit & fastnet = kr. 199,- + kr. 1,- per udgående opkald.

TELENOR:
    Mobiltelefoni = kr. 160,-
    (5 timer, fri sms & mms. Ingen opkaldsafgift og 3 GB data)
    Bredbånd 10 Mbit & fastnet = kr. 199,- + 29 øre i minuttet.

TDC:
    Mobiltelefoni = kr. 249,-
    (4 timer, fri sms & mms. Ingen opkaldsafgift og 1 GB data)
    Bredbånd 20 Mbit & fastnet = kr. 249,-. Opkaldsafgift kr. 1,-, minutpris til mobil 79,- øre)

Jeg tror jeg vælger mobiltelefoni fra Telia. Men jeg er i tvivl om jeg skal vælge bredbånd & fastnet fra Telia eller Telenor?

• #10   8. dec 2011 Vi har TDC Home Trio, da vi boede i Vemb var der ingen problemer, men siden vi flyttede til Bur og fik den nye er forbindelsen gået ned i tide og utide

• #11   9. dec 2011 * Forkert. der skulle stå : jeg tror jeg tager mobiltelefoni fra TELENOR (ikke Telia). Men jeg er i tvivl om jeg skal vælge bredbånd & fastnet fra Telia eller Telenor?

Kender I fordele eller ulemper ved disse to?

• #12   9. dec 2011 Ja, kom lige til at skrive forkert i al forvirringen ;D

Tak for dine erfaringer, Suzy. Det lyder jo som om at det er fungerer fint hos Telenor.
    Jeg prøver at ringe til dem og se om noget billigere/bedre kan tilbydes, ellers vælger jeg bare det jeg i forvejen fik tilbud på, til kr. 160,. + 199,- og de 29 øre i minuttet smiley

Mvh, Grynet

• #13   9. dec 2011 Ja, jeg ved det er utrolig forskellige oplevelser man har med de forskellige udbydere.
    Der er nok ikke rigtigt andet at gøre end at kaste mig ud i det, og håbe på det bedste.

Kommentér på:
Internet, fastnet og mobiltelefoni i ét.

Annonce