{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

Hjælp til fasetnet/internet {{forumTopicSubject}}

Hey,

Er der nogen som kan hjælpe med fastnet/bredbånd?
Min mor skal oprettes på ny, så vi skal ha fundet en billig og god løsning.
Internet hastigheden behøver ikke være mere end 2mbit, fastnet vil blive brugt.

Men skal man egentlig have fastnet for at kunne få internet?

Nogen steder hvor de har pris tjek? Udover teleprisguide, som jeg synes er lidt indviklet...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til fasetnet/internet
  • #1   1. jan 2009 nej man behøver ikke fastnet
    vi har mobilt bredbånd fra 3 og giver 199 om måneden

• #2   1. jan 2009 aha....fullrate lyder ellers billigt...nogen som kender til dem?

• #3   1. jan 2009 med fullrate følger der automatisk en fastnet med, og man kan godt knævre i dne samtidigt med man er på nettet smiley

• #4   1. jan 2009 cybercity

• #5   1. jan 2009 cybercity klart det bedste og der kan du får fast net med også, pris omkring 300 kr pr. mdr

• #6   1. jan 2009 vi har selv cybercity, da jeg har en med arbejder ordning,og er tilfredse.

ser om der er noget allerede omfattet hendes ny boligsted..

Andre må gerne komme med erfaringer

• Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 31
    #7   1. jan 2009 Cyber city er noget dyrer end fullrate.
    Du kan få 2mbit for 169kr hos fullrate.

Du skal have fastnet med, men det er gratis at have hos fullrate hvis ikke du bruger det. dvs, intet abonnemt.

• #8   1. jan 2009 Christian - ja de er nemlig billigere end cybercity. (jeg gir godt kun 160 kr pr mdr for internet og telefoni hos cybercity gennem arbejdet (2mbits/512kbts)).

Kender jo til fullrate?

• #9   1. jan 2009 argh man sku tro jeg ikke var blevet ædru smiley

Kender DU til fullrate skulle der stå smiley

• Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    dec 2008

#10   1. jan 2009 Pia: ja jeg kender en del til fullrate.. arbejder der smiley Hvad vil du vide ?

• #11   1. jan 2009 Christian - om det er godt og stabilt *s* Godt for en kone på 55 år som bare skal ha internet for lige at tjekke email mm. og fastnet i stedet for at bruge dyr mobil?

• Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    dec 2008

#12   1. jan 2009 Pia: internet er jo sådan set bare strøm ud af væggen, så det ER stabilt. Selvfølgelig kan du risikere at naboen går amok med en gravemaskine og river dine ledninger over, men udover dette så er det stabilt.
    2mbit er rigeligt til at tjekke mails, sidde og surfe osv.
    Mht til fastnet, så koster det 20 øre om dagen og 10 øre om aftenen at ringe fra fastnet, TIL fastnet. Det er altid billigere at ringe fra sin mobil når man skal ringe TIL en mobil. Fullrate tager 99øre pr minut for at ringe til mobil, og ringer du fra en mobil ligger det typisk på omkring 40-60 øre pr. min.

Udover dette så spare man fastnet abb. hos Fullrate, da det er gratis. TDC tager 134kr om måneden i abb for overhoved at have et telefonnr. det er altså over 1600kr om året man spare ved at skifte til fullrate.

• #13   1. jan 2009 aha - regner med hun skal have det der fast pris på de 40 kr pr mdr. og kan tale frit til alle fastnet numre, ikke?uden opkalds afgift.
    Ja jeg tar normalt også min mobil hvis jeg skal ringe til en anden mobil.

Billligt nok med 99øre fra fullrate til mobilnr. cybercity tar noget mere.

Jeg ser hvad hun finder ud af, om der evt. allerede er noget i boligblokken, eller om hun bare kan bestille det hun vil smiley

Tak for dine svar smiley

• Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    dec 2008

#14   1. jan 2009 Ja det er rigtigt, man kan få fri telefoni pakken til 40 kr som gør man kan ringe til alle fastnet i DK uden beregning inkl. opkalds afgift.

Hvis du mangler svar på andre spørgsmål vedr. fullrate skal du være velkommen til at skrive.. kender de fleste smiley

• #15   1. jan 2009 tusind tak smiley

• #16   1. jan 2009 ved fullrate koster fastnetten kun hvis man bruger den, og det er ikek noget man kan vælge fra (vi bruger ikke vores)

Vi har aldrig haft problemer med det

vi har en 20 m/bit til omkring 300 kr, som vi er 3 der bruger af (2 af dem nørder og sådan nogle er pænt gode til at bruge netværk ;)) og ingne af os har problemer når alle 3 er på smiley

• #17   1. jan 2009 http://www.fullrate.dk/

Kommentér på:
Hjælp til fasetnet/internet

Annonce