aften drama :) {{forumTopicSubject}}
igår brugte jeg 4 timer på at gøre huset rent, og idag har jeg ordnet diverse ting og virkelig været aktiv, så efter at have været ude og gå i en halv times tid, min løber min chihuahua ind og skider på mit fine røde gulvtæppe, jeg tænker "nej nej nej" men det går jo nok, for sådan en lort er lille og hård når den kommer ud, så jeg går ud på toilettet for at hente toiletpapir til at samle op med og om ikke jeg hører en tissestråle imens jeg er derude, og jeg havde slet ikke tænkt på at når sådan en tæve i løbetid skider SKAL hanhunden hen og markere ovenpå. så mit ellers så fine og rene hjem stinker af hanhundestrinte pis. æv æv æv æv. og jeg bliver rigtig ked af det. Lidt efter kan jeg se at hundene også er kede af det for de kan selvfølgelig mærke at jeg bliver så ked af det. så igang med godbidderne og bruge endnu en halv time på at træne sit og gipote og diverse.. og med to håndklæder der ligger og suger og rodalon i skabet skal det jo nok gå. alt er godt igen og vi er alle glade. Det var lidt aftendrama herfra allingåbro af, er der sket noget spændene hjemme hos jer idag?
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 42
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 34 Svar: 258
Min aften er stille og rolig, sidder og venter på at de serier jeg følge med i kommer (hvorfor kommer de bedste serier altid óm natten?).
Men lidt drama har der da været; min ene kat var ikke interesseret i at få sin loppekur, så nu har jeg tre fine dybe sår ned af armen, som bløder ret voldsomt lige så snart jeg bevæger armen ... savner at have hund!
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 145
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 42
aften drama :)