{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Hvad kan du tilbyde? {{forumTopicSubject}}

Inspireret af et andet forum:

Hvad kan du tilbyde hundegalleri?

Jeg mener selv jeg kan tilbyde humor, hjælpsomhed, gode diskusioner, en god stemning og en smuler erfaring.

Tråden kommer fra babygalleri, hvor der var nogle unge piger uden børn som deltog. Det skabte forargelse hos nogle og så kom jeg til at tænke på noget:

Ville du tage i mod et råd fra en uerfaren, ung, ikke-hundeejer som havde f.eks. 3 års erfaring med at træne andres hunde, men aldrig havde haft en selv?

Ps. Ved udemærket godt at det SLET ikke kan sammenlignes med børn, men jeg synes det ville være sjovt at høre alligevel:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan du tilbyde?
  • #1   27. nov 2011 hehe en uerfaren med 3 års erfaring?? Flot.. nå men mente selvfølgelig en som ikke selv har haft hund smiley

• #2   27. nov 2011 Jeg ville nok være meget tøvende. Men der KUNNE jo falde et guldkorn eller to af og jeg er da ikke negativ overfor tanken.

• #3   27. nov 2011 Nå ja........ Og så mener jeg at jeg kan tilbyde hjælp og erfaring efter et helt liv med hunde:-)

• #4   27. nov 2011 Ja husk nu hvad i selv kan tilbyde smiley

Jeg synes bare det er ærgerligt at der bliver lukket af for måkse rigtig gode råd fordi at man ikke bryder sig om alder f.eks.

Jeg kigger sjældent profiler når jeg skriver herinde, så jeg tager imod de råd som jeg synes virker logiske og som jeg selv kan stå indenfor på en eller anden måde smiley jeg ville aldrig afvise et råd baseret på alder!

• #5   27. nov 2011 Jeg kan tilbyde bare at være mig, og jo så ville jeg godt kunne tage i mod råd, hvis jeg synes det der bliver sagt lyder fornuftigt : ) For mig er det ikke vigtigt man har hund, og mange års erfaring, om man er ung eller gammel, for mig er det vigtigt at jeg kan bruge det der bliver sagt uanset hvor det kommer fra : )

• #6   27. nov 2011 hvad jeg kan tilbyde? råd og vejledning og lidt sjov engang imellem - det er ærlig talt ikke noget jeg går op i.

Jeg ville helt bestemt tage imod råd fra en uerfaren person, også selvom personen aldrig har snakket med en hund - hvis jeg mente at rådet ville fungere for mig, så ville jeg være ligeglad med baggrunden - og det samme gælder også børn smiley

• #7   27. nov 2011 Jeg er nu ikke kommet herind fordi jeg mente at kunne tilbyde noget, men fordi, jeg ville have :D. Nu jeg alligevel er her, håber jeg, jeg kan tilbyde lidt hygge, en god debat fra tid til anden og et paar gode råd også om andet end hunde.

Jeg tjekker aldrig alder, når jeg modtager råd. Hvis folk skriver noget, der virkelig lyder underligt, kan jeg godt finde på at kigge, hvad de skriver om sig selv, men ellers er det sjældent.

Hvis vedkommende havde erfaring med andres hunde, ville jeg ikke have noget imod at tage imod råd. En del af mit eget arbejde er at råde forældre til, hvad de skal stille op med deres børn, på trods af, jeg ingen har selv, så det ser jeg selvfølgelig ikke som et problem

• #8   27. nov 2011 Nu mener jeg bla. at Victoria Stilwell i rigtig mange år IKKE selv havde ,hund, men var god til at træne andres hunde, så ja hvis personen lød kompetent og det lød fornuftigt, så hvorfor ikke.

• #9   27. nov 2011 Jeg er af den overbevisning at alle kan lære af alle! Uanset alder, erfaring, fortid osv.
    Det kan være det (som Mette skriver) at det 'kun' er et guldkorn i ny og næ, men det kan også være at der sidder mennesker med et naturtalent eller et objektivt syn, eller et andet perspektiv der kan være meget lærerigt.

Hvad jeg bidrager med: Nogle gange med provokerende spørgsmål, og andre gange med hjælpsomhed, trøstende ord, en velkomststemme, logiske svar, vittigheder, sure opstød, lækre opskrifter....... tja, alt i alt: jeg kan tilbyde at være mig selv. På godt og ondt!

• #10   27. nov 2011 Og mht. til børn, så er jeg ret overbevist om, at jeg sagtens kunne komme med rigtig mange virkelig gode og brugbare råd om børneopdragelse, før jeg selv fik børn.
    Fakta er i hvert fald at jeg opdrager min datter efter de ideer jeg altid har haft om børneopdragelse, og jeg må sige at min datters opdragelse er temmelig vellykket.

• #11   27. nov 2011 Jeg synes da jeg kommer med gode råd og inputs men jeg er her først og fremmest for min egen skyld smiley

Om jeg kunne tage imod råd: Ja det tror jeg men det kommer jo altid an på måden det er skrevet på om jeg synes det lyder realistisk, troværdigt og ikke er skrevet på en arrogangt eller flabet måde

• #12   27. nov 2011 Man kan altid sortere i det man får, og om ikke andet giver det i hvert fald anledning til nogle interessante debatter.

• #13   28. nov 2011 Har ikke lige læst hele tråden igennem, men vil det ikke svare til om man ville tage råd fra en pædagog uden børn?

• #14   28. nov 2011 Haha ja, jeg har en veninde, uden børn, som snart er færdig som jordemoder, og hun siger også næsten "visse vasse" til at skulle føde. Og epidural bare er et lille prik som man ikke mærker.

• #16   28. nov 2011 ha ha Maj-Britt.....den var god

jeg har aldrig tænkt over hvad jeg kunne tilbyde siden.....gad vide i grunden hvorfor jeg er her !

• #17   28. nov 2011 jeg arbejder selv med omsorgssvigtede børn, og en del af mit arbejde er udvidet forældresamarbejde foreksempel ved forældresamtaler, hvor jeg giver guidning og sparring på forældrerollen og opdragelse.
    Og jeg har ikke selv børn.

Forældrene er eksperter på netop deres børn, men jeg har den professionelle vinkel og min uddannelse er altså ikke for ingenting.

Men for at lave en parallel til emnet ts startede med: jeg kan også sagtens tage imod råd fra én uden hund.
    Med mindre man naturligvis søger netop personer der har oplevelser selv eller erfaring med problematikken man bringer på banen.

Hvad kan jeg selv tilbyde? Jeg synes jeg også bruger HG som et sted hvor jeg laver et netværk, og ikke kun online.
    Jeg har mødt mange af de mennesker jeg "kender" herinde. Så jeg kan tilbyde en engageret bruger, både her og irl.

• #18   28. nov 2011 Jeg vil lige understrege at det altså ikke er fordi en pædagog uden børn ikke dur i mine øjne. Jeg sammenlignede det med det ts spurgte om, om hvorvidt man ville tage råd fra en uden hund, men som har trænet andres.

haha MB, som altid har du en skarp kommentar.

• #19   28. nov 2011 Jeg er her som bare for at lære! smiley

• #20   28. nov 2011
    Jeg har heller ikke rigtig tænkt over hvad jeg som sådan kan tilbyde HG..

Men jeg håber da at jeg kan bidrage med en god tone og et godt humør smiley
    Jeg hjælper hvor jeg hjælpe kan, og ellers så kigger jeg bare med fra sidelinjen.

Jeg synes dog at HG for det meste er et dejligt sted at være, og skønt med så mange søde mennesker der vil hjælpe.... Jeg synes det er fint man kan få råd-vejledning-hjælp, men tror man skal huske at tage tingene med et gram salt... man behøver ikke altid hænge sig så meget i hvad folk skriver på nettet...

Kommentér på:
Hvad kan du tilbyde?

Annonce