{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad kan du ??
  • #1   27. apr 2006 Det bedste ved mine hunde er deres ubetingede kærlighed til ALLE smiley

Og sjove det er de jo altid, specielt hvis man har to, så er der altid et godt grin at hente smiley

Buzz er altså mægtig skæg at se på når han sætter sig på et glat gulv, for han har bare nada kontrol over sig selv, det ender altid med han sidder i den anden ende af rummet, og når han så rammer væggen, så flader han heeelt ud *GG*

• #2   27. apr 2006 det bedste ved min hund er, at den er som et familiemedlem, altid glad når kommer hjem.

det værste ved hunden er så at den er ekstremt morgenfrisk

• #3   27. apr 2006 (¯`'·.¸ Jeniki¸.·'´¯)

manglende fodfæste, kender det godt, selvom miss til tider bare lider af bremsesvigt

• #4   27. apr 2006 tja vil da sige det bedste ved pablo er a han altid er sød og kærlig
    og det sjoveste er når jeg spiser og han laver sine bambi øjne og sine bobler om månden... og så det æggehovede han for hihi men det sjoveste er når han så har siddet længe nok og haft undt a sig selv så falder han i søvn mens han sidder op hihi :O)

• #5   27. apr 2006 det bedste ved min hund er at hun altid er der for mig og når man er lidt ked af det ved hun det med den samme og putter med en;-) såå dejligt

det sjove er at hund fedter sig ind ved ALLE der er omkring hende og de lader hende komme i møbler og senge.. selv ved svigerforældrene:-) hun har endda fået en hel hjørnesofa ude i deres udestue:-) hæ hæ..

• #6   27. apr 2006 hund=hun.. min fejl:-)

• #7   27. apr 2006 Det bedste ved Trofast er alle de gode timer han gir mig... - Og at han henter min mobiltelefon når den ringer :o)

Det sjoveste er hans væremåde - som gir os mange gode grin hver dag - hmmm det sjoveste han er nok når han sidder og kigger på skildpadderne :o) DET er bare grineren...

• #8   27. apr 2006 Bazil formår at ligge og snorke selvom han er vågen. Han er virkelig god til at slappe af...
    - God griner!

• #9   27. apr 2006 Det bedste ved Emma kan man slet ikke nævne.....alt simpelhen....hun er en super unik hund som bare vader ind i alle hjerter.
    Og sjov det er hun.......alle hendes underlige vaner, sjove udtryk, hendes stædighed når hun bare VIL noget, hendes tætte venskab med katten, som giver os mange grin.....ja jeg kunne blive ved.

Men det aller bedste ved hende er hendes temperment.....hun elsker alt og alle ;o)

• #10   27. apr 2006 Det bedste ved Watson er hans humor...

Det sjoveste er at han ikke går, han danser...

• #11   27. apr 2006 Det bedste ved Honey, er hendes måde altid at være lige ved dig, hun følger mig overalt og opfanger mit mindste vink. Jeg kan sige er du ikke tørstig, så går hun ud og drikker!? Tror mig og hende har lært for meget af hinanden:)

Det sjoveste ved Honey er når hun går løs på gaden er hun altid pist væk, men i virkeligheden har hun formået at gå lige i min blinde vinkel, ligemeget hvordan jeg vender og drejer mig! Tror hun snakker med min skygge;)

• #12   27. apr 2006 det bedste er alt ved mine hunde. de er tre meget forskellige hunde og de har hver deres personlighed.

• #13   27. apr 2006 Det bedste: Det er jo svært at vælge... Nok hans glæde over for alt og alle, fra hunde og mennesker, til plastikposer og maskiner! Love them all!

Det sjoveste: Når han spæner op på toppen af en grusbunke, for at smide sig på maven med forbenene udstrakte og glide ned af igen!

• #14   27. apr 2006 Det bedste ved min hund er at den er så let at opdrage....hun skal ikke hegnes inde, hun er altid opmærksom på mit mindste tegn, hun gør hvad jeg forlanger af hende med STOR glæde..................hun er bare min hund!

Det sjoveste er når jeg "tager" hende med naboens hunds tøjdyr i munden...............hun ser på mig med et udtryk i øjnene : OK "busted" skal vi snakke om noget andet???
    Hun ved ikke noget bedre end at slagte tøjdyr på min plæne!!!

• #15   27. apr 2006 det bedste ved Brutus er at han en ubeskrivelig kærlighed til alle, og han forstår når folk ikk gider snakke mere..
    Det sjoveste ved ham, ja det er simpelthen ham.. han er i bund og grund det mest morsomme dyr, kan lave de vildeste ansigts udtryk og gør ofte mange småtossede ting..

Kommentér på:
hvad kan du ??

Annonce