{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Ad, rotter i kloarksystemet :-( {{forumTopicSubject}}

Her den anden dag så min veninde et lille uskyldigt hul i gruset i vores indkørsel.
Jeg synes det så lidt mistænkeligt ud, så jeg kontaktede med det samme kommunens rottefænger og han var ikke i tvivl smiley
Han hældte noget grønt væske i hullet og det lød nærmest som om det var bundløset, derefter kiggede han i kloarken på vejen og det grønne væske løb den vej :´-(

Nu står vi så i en situation, hvor vi skal have hele indkørelsen gravet op og lagt ny kloark i smiley
Det er bare noget møj det hele og så ulækkert. Hader virkelig tanken om rotter, men de er jo desværre alle steder.
Det er ikke længe siden kommunen har haft vejen gravet op for at skifte kloark og gøre klar til at adskille kloark og overfladevand. Så er det jo klart rotterne måske finder vej i stiklingerne ind til de forskellige huse.

Så kære husejer: Har du ikke allerede en forsikring med udvidet rørskade ville jeg skynde mig lidt at tegne én. Vi er så heldige at have det og forsikringen dækker. Iflg kloarkmesteren vi har haft ude at kigge på det, mener det vil koste et sted mellem 20.000-30.000,- Det er jo en stor dyr ekstra udgift.

Bare lige et godt råd fra mig. Ha' en god dag og weekend.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ad, rotter i kloarksystemet :-(
Kommentér på:
Ad, rotter i kloarksystemet :-(

Annonce