{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Hjælp til makeup, hår og negle - Bryllup {{forumTopicSubject}}

Hej i dejlige damer. smiley

Ved ikke om nogen af jer kan huske den tråd jeg oprettede ang råd til tøj som jeg kunne have på til et stort bryllup i Tyskland..

Men nu har jeg endelig fundet det perfekte outfit smiley
Jeg skal have følgende på:
- Koralrød/Laksefarvet kjole
- Sorte leggins
- Sort bolero med 3/4 ærmer
- Sorte stiletter med noget koralrødt/laksefarvet på
- Guld smykker (øreringe, halskæde, ringe og armbånd)

Men men men, mit dilemma så med hvad jeg skal gøre med de ting der står i overskriften..

- Hår: jeg får syet ekstra hår på her d. 04/11, så tænker lidt om jeg skal lade mit hår være glat som mit hår normalt er, eller om jeg skal krølle det? Hvis jeg skal krølle det, hvordan skal jeg så gøre det når det nu er at jeg har baner syet fast?

- Makeup: Ja det skal jo passe til kjolens farve, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal ligge det da jeg har en del ekstra hud ved øjenlågene.. Nogen der evt. kan komme med en trin for trin vejledning eller lign.? Har søgt på youtube, men det viser ikke rigtigt hvordan man gør det selv..

- Negle: Har naturligt lange og hårde negle, så det er ikke noget jeg skal have lavet.. Men skal jeg evt. ligge noget farve på med noget nailart eller skal jeg holde dem i en klar lak?

Håber virkelig at i kan hjælpe mig da det allerede er d. 11/11 at jeg skal afsted.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til makeup, hår og negle - Bryllup
Kommentér på:
Hjælp til makeup, hår og negle - Bryllup

Annonce