{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Må man det? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved at der på et tidspunkt var en regl her på hundegalleri om at man ikke måtte oprette sine muskelhunde mere efter den nye lov trådte i kræft.
Nu tænkte jeg på om samme regl stadig gælder nu når man må oprette sine tidligere hunde.?
Det burdte vel ikke være noget problem hvis man ikke har hunden mere.

Håber der er nogen her inde der kender svaret. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må man det?
  • #2   26. okt 2011 jag har et album med min Donse smiley

  • #3   26. okt 2011 Det gør de helt sikkert, jeg har selv været med til at afvise mange.
    Der er bare mange der er gode til at trykke på velkommen uden og se hvad det er for en hund eller i det mindste bare læse om hunden.
    Jeg tænkte bare over det her forleden dag.
    Det kunne godt være at der var kommet nye regler efter at man både kunne oprette sine tidligere hunde og sine himmel hunde.


  • #4   26. okt 2011 Jeg syntes det er ærgeligt at man skal have en hund her inde inden man kan lave et album, for det gør at flere nye som har muskelhund ikke kan komme rigtig på HG fordi de ikke kan oprette deres hund eller i det mindste et album med billeder.

  • #6   26. okt 2011 Det er også lidt der jeg vil hen af, jeg kan ikke se at det skader noget at folk opretter deres muskelhunde.
    Så kan man lave en regl om at alle de muskelhunde der er født efter den nye lov er trådt i kræft ikke må oprettes, men syntes ikke det er fair at dem der er født før den nye lov kom ikke må.
    Det giver ikke rigtig nogen mening.
    Der er jo profiler med muskelhunde her inde i forvejen, hvad med dem.? De må jo gerne blive ved med at beholde deres profil her inde, i princippet skulle de jo egentlig slettes da de muskelhunde der er født før den nye lov ikke engang må oprettes på siden mere.


  • #7   26. okt 2011 Smølfine, så opnår du bare at folk lyver om deres hunds alder.....

  • #8   26. okt 2011 Grunden til at der ikke må oprettes nye muskelhunde, herinde er, at det vil være alt for omstændigt at skulle tjekke hvornår hunden er født, solgt osv.
    Og selvsagt må de hunde, der hele tiden har været på galleriet blive her, for dem hersker der jo ingen tvivl om at de ikke er født efter skæringsdato eller er blevet solgt da de var lovlige.

    Og ja lige netop som Kirsten skriver, så vil folk lyve om alder osv, hvis man så endelig fik lov til at oprette hunde fra før den dato.



  • #9   27. okt 2011 Det er der selvfølgelig noget om, men er det ikke noget om at der stadig er folk der avler muskelhunde.? Altså kenneler og sådan?

  • #10   27. okt 2011 Smølfine: jo men de må udelukkende sælge til udlandet, så det har jo ikke rigtigt noget med HG at gøre:-)

  • #11   27. okt 2011 Troede også at de blev solgt til folk i danmark. Altså til dem der har kenneler og sådan.


  • #12   27. okt 2011 Smølfine: nej det må de ikke, som sagt må de kun avle, hvis de kan sælge hvalpene i udlandet:-)

Kommentér på:
Må man det?

Annonce