{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
28.034 visninger | Oprettet:

De gamle blir 60, mangler idér til underholdning. {{forumTopicSubject}}

Godaften HG

Mine forældre fylder begge 60 og holder fest i næste månede. Mine søskende og jeg er på udkig efter noget god/sjov underholdning. Jeg har søgt lidt på nettet, men synes det er mere forvirrende end indspirerende. Så hvis der er nogen der ligger inde med idér til gode/sjove indslag som fx sange eller lege.
Det skal helst være noget i har set/oplevet IRL:-)

På forhånd tak:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De gamle blir 60, mangler idér til underholdning.
  • #2   13. okt 2011 Hvordan gør vi lige det Ulla? smiley

• #4   13. okt 2011 Hmm... Det skulle helst være noget vi kan lave og ikke et indslag vi har betalt os fra;-)

• #5   13. okt 2011 har dine forældre nogle bestemte hobbier de går meget op i?

• #6   13. okt 2011 Til min far og stedmors kobberbryllup, lavede vi en gimic, der både faldt i god jord hos parret og gæster, men det kræver lidt.

Vi havde fundet nogle gamle billeder af dem gennem deres tid sammen, nogle i en hyggelig familie situation, andre i mere pinlige. Så var det meningen at de skulle gætte hvad der foregik på billedet, og fortælle historien der hørte til, det fik de så 3 valgmuligheder til.
    Det var ret festligt, når man fandt nogle af de mere pinlige frem, fra nytår f.eks. når min stedmor, lidt for fuld, syntes hun skulle bytte tøj med en mandlig ven ude på vejen, hvor hun blev lidt chokeret, på den gode måde, over det billed fandtes.

Men det kræver selvfølgelig en projector og lidt færdigheder med pc og powerpoint

• #7   13. okt 2011 Min stedmors søstre, fandt så på at de skulle prøve hver deres hobby, så min stedmor blev klædt ud i jagt tøj og kamuflage make-up på og fik et legetøjsgevær at skyde til måls med, og min far fik kjole og læbestift på, og skulle sy et eller andet, begge på tid, og så vandt de nogle flasker vin, også ganske underholdende

• #8   13. okt 2011 anni gram O: Min far's hobby er landbrug, altså han har udover hans arbejde et nedlagt landbrug med en 10 køer også har han en mindre maskinstation.
    Min mor elsker at bage, nusse i køkkenhaven, læse og surfe på nettet.
    De holder begge af at camperer.

• #9   13. okt 2011 Min morbror har meget med et stenaldercenter at gøre, så til hans bryllup var min bror og onkel klædt som hulemænd der kom ind til flintstones musik, slog min morbror lidt med nogle hjemmelavede bløde køller og kidnappede bruden, som min morbror så måtte rede smiley Rigtig sjovt.. hvis "hovedpersonerne" har en hobby eller noget de bruger meget tid på kan man som regel finde på mange sjove indslag der handler om dette smiley

• #10   13. okt 2011 hmm, går lige i tænkeboks, de ting må ku bruges til et eller andet smiley

• #11   13. okt 2011 Saml nu op efter jer, hvor svært kan det være !: Det kommer lige med til søskende møde:-)

• #12   13. okt 2011 da min farmor og farfar holdt deres 80 års fødselsdag (sammen) ved jeg at min faster og farbror havde hyret en komiker. det var ikke nogle kendte nogen, tror måske det var fra teaterforeningen i farmor og farfars by. så der dukkede 2 damer op på ca 60, de stod og snakkede som om de ventede på bussen, og så stod de ellers og sladrede om farmor og farfar.. det var hyle morsomt..
    da min farbror blev 50 havde hans børn gjort noget af det samme, her var det igen en dame ca 70. hun kom ind og lavede sjov, og flirtede rigtig meget med farbror, hans kone var med i planen... hun fortalte os alle om ALLE de oplevelser de havde haft sammen, som jo var forskellige historier vi alle havde havde haft med ham men som blev lavet til oplevelser mellem ham og hende..
    skide sjovt

• #13   13. okt 2011 vi børnebørn lavede en lille film med billeder fra deres liv, et stamtræ, og holdt en tale. vi spillede altid kort med farmor da vi var små så hun fik et sæt kæmpekort, som en af børnebørnene kom med under talen. vi bagte altid så hun fik også lidt mel og gær. med farfar var vi i værkstedet så han værktøj som vi børn måtte lege med som små som ikke var farlig...

• #14   13. okt 2011 Hvad med underholdene tjenere??
    http://www.maydaybooking.dk/tjenerunderholdning.htm

Kommentér på:
De gamle blir 60, mangler idér til underholdning.

Annonce