{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

suk suk.. 3 hvalpe er allerede døde. {{forumTopicSubject}}

Som i sikkert ved fik vi et kuld hvalpe sidste år på Tattoi og Sam..
Der blev 5 hanner og 3 tæver ud af det..
Vi beholdte Choco og de andre kom rundt i danmark.. ;o)

3 af hvalpene er allerede døde.. :'o( suk suk..

En af tæverne havde dårligt hjerte..

En af hannerne døde ved en sommerdag sidste år da de gik rundt om en sø og der drak den vand i søen og der var blå aljer i så den døde 12 timer efter og dyrlægen kunne intet stille op han blev kun omkring de 6 måneder.. :'o(

også fandt jeg en mail inde på min mors og fars pc idag som de ups havde glemt at vise mig.. vi fik en hvalp tilbage fra sidste år efter de ikke havde haft den særlig længe de kunne ikke styre den ( han var MEGET hyper ).. nå fint nok så kendte vi en der hed Pia som havde en anden Akita hun ville meget gerne tage ham... det gik enlig nogenlunde indtil der var gået et stykke tid så kunne hun ikke styre ham hun fik han katereret for måske det ville hjælpe det hjalp i et stykke tid også vendte han tilbage som den gamle Kio.. for ikke så længe siden begyndte Kio og hendes anden akita at slås... det er så endt med at hun har sagt farvel til ham..
Hun har sendt en masse billederne fra hans sidste dag og i den tid hun har haft ham.. uuuh det er hårdt at se dem.. :'o( og hun skrev at hun havde siddet ved ham indtil han var død 20 minutter bare og nusset ham og sagt farvel..

sidder og stor tuder!! kan bare ikke bære det.. der er ALLEREDE 3 der ikke lever mer og de er kun lige fyldt 1 ÅR! :'o( og synes det er for dårligt jeg INTET har fået afvide.. årh det er hårdt at miste nogen.. :'o( suk suk suk!!
Det kan ikke beskrives hvor ked af det jeg er.. :'o(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suk suk.. 3 hvalpe er allerede døde.
Kommentér på:
suk suk.. 3 hvalpe er allerede døde.

Annonce