1.214 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Næsten kronisk ondt i maven? Næsten kronisk ondt i maven?

Jeg døjer lige med et problem her.
- de sidste 3 uger, har jeg bare haft tynd mave, ondt i maven osvosv. og det vil bare ikke gå væk. Det kommer ikke, når jeg spiser noget specielt, det er der bare hele tiden..
Har aldrig oplevet, at sådan noget ikke bliver bedre efter mindre end en uge? Kan det virkelig være rigtigt, at jeg stadig skal have så ondt i maven hele tiden?

- Regner med at tage til lægen med det.. 3 uger virker bare som alt for lang tid.
Hvad tror i kloge HG-folk? ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Næsten kronisk ondt i maven?
  • #1   4. okt 2011 jeg vil sætte mit gæt på stress smiley
    synes jeg kan huske en debat om en masse trælse ting du gik igennem lige nu.. og det kan kroppen ikke finde ud af når vores psyke bliver sat på prøve.

men det kan også være en mave virus. Masser af a38 , havregrød, og ristet toastbrød med en lille bitte smule smør.
    og selvfølgelig lægen smiley !!
    Maveinfluenze, eller mave forkølelse, kalder min læge det når jeg har ondt i maven, har også døjet med at maven kørte forkert. det kan være mange ting smiley ..

• #2   4. okt 2011 Kan stress virkelig gøre det?
    Havde også en underlig stikken, som om nogen sad i maven på mig, og trykkede udad på mine ribben? Altså.. bedste måde at forklare det på, ikke? xD

• #3   4. okt 2011 Jeg tænker på, om det er noget psykisk - også på baggrund af dine tidligere tråde..

• #4   4. okt 2011 Hm, troede jeg ikke, stress kunne gøre o.o

• #5   4. okt 2011 Jo, i den grad!

• #6   4. okt 2011 Den må jeg lige vende med lægen så, om det kunne skyldes det o:

• #7   4. okt 2011 Argh, jeg går jo helt agurk snart.. Kan ikke engang spise en banan, uden at jeg føler jeg skal rende ud på toilettet om to sek o.o
    Belastende man.

• #8   4. okt 2011 ja stress kan gøre rigtig meget ved os smiley !!! Så jeg vil råde dig til at finde ro. jeg er lidt halv hippie. så jeg vil forslå yoga , eller små øvelser der hen af. hvor du trækker vejret dybt ind, og langsomt ud igen, og gør det 10-20 gange i træk. og nyd stilheden og roen smiley !!

• #9   4. okt 2011 Du finder ikke det der hedder ro herhjemme, det kan jeg lige så godt sige med det samme.
    Med en hyper lillebror på 6, og en 15-årig søster der elsker rockmusik, så er fred ikke lige det vi har herhjemme.

• #10   4. okt 2011 kan du ikke tage vufferen og gå en tur i skoven med en taske og et lille tæppe. og så sætte dig der og have et par hunde kiks til vuffi så den er rolig så længe. og så nyde stilheden der ude smiley ?
    eller måske lukke helt af fra det hele . det skønt at kunne lukke ørene og lukke alle ude !! har ikke lært det 100% endnu, men øver mig, og det føles fantastisk når det vil virke.

• #11   4. okt 2011 Stress er skam ikke at spøge med :o)

Men ved desværre ikke hvad det kan være. Men god bedring. smiley

• #12   5. okt 2011 Jeg har også haft en dum mave... det var primært pga stress... Når jeg så var opmærksom på at slappe lidt mere af i mit hoved, blev det bedre, men ikke nok. Så jeg købte den lilla lactocare på apoteket. Tog dem hver dag i en måned og så gik det fint... nu tager jeg bare lige i 1-2 dage når det er ved at gå galt.

• #13   5. okt 2011 Nu ved vi ikke hvad det er, det er bare kvalificerede gæt. Spørg lægen, for så får du den rigtige diagnose, som ikke altid betyder at det er stress.

God bedring.

• #14   5. okt 2011 Enig med Gitte, det behøver ik at være stress. Men tag for gud skyld til lægen, og gerne i dag hvis det ka la sig gøre. 3 uger er lang tid at gå med mave problemmer.

• #16   5. okt 2011 Holtevejen - Nu er vi jo nogen der har fulgt med i en hel del af Sandras tråde, det er nok deraf vores bud kommer.

Jeg gætter også på stress, så til lægen med dig smiley God bedring!

• #18   5. okt 2011 Nu har Sandra også fået det konstateret, det fremgår i hendes andre tråde.

• #19   5. okt 2011 Rolig, Holtevejen.
    Jeg har faktisk fået konstateret stress, samt stressrelateret depression af lægen, så deraf kommer de her bud. Nogen af disse mennesker har fulgt mine tråde omkring det, og derfor ved de det.

- Hm, jeg ringer til lægen her i dag, og ser om jeg ikke kan få en tid til i morgen o.o
    Synes bare det er mærkeligt, for min mor har nemlig ændret holdning, og stresset herhjemme er i hvert fald faldet en hel del.. Slapper i hvert fald meget mere af nu o.o

• #20   8. okt 2011 Update; Lægen sagde, at det skyldtes for meget mavesyre pga. stress.
    - Jeg har fået nogen mavesyre regulerende, faktisk de samme som min mor får for hendes mavesår, bare mindre.
    Håber det går væk nu, skal tage dem i en måned 2 gange om dagen o:

Kommentér på:
Næsten kronisk ondt i maven?

Annonce