{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Danmark ifølge Bubber. {{forumTopicSubject}}

Nogen andre der sidder og ser det nu?

Er jeg den eneste der synes det er respektløst den måde Bubber står midt i Netto, og begynder at snakke om mandens psykiske sygdom?
Det er ok at han spørger ind til det derhjemme, men ligefrem stå nede i Netto hvor der er andre mennesker der kan overhøre det, synes jeg virkelig ikke man kan være bekendt.
Well, det kommer i tv, men der kan de trods alt klippe fra hvis der er ting der ikke bør komme med, men hvis der bliver sagt noget i Netto, som manden ikke ønsker alle andre skal vide, kan man ikke bare få folk til at glemme det igen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danmark ifølge Bubber.
  • #1   29. sep 2011 Det kunne godt tænkes at der forinden blev aftalt hvad der blev spurgt om. Om folk så hører/ser det i Netto eller i tv er vel underordnet.

• #2   29. sep 2011 Tattoo - jeg vil mene uden at vide det, at manden har sagt ja til at være med i programmet smiley Da jeg blev filmet af dr'et bestemt jeg selv at vi skulle sidde i min lejlighed, istedet for at stille os nede på vejen og snakke. (var med i kontant for 2½ år siden, købte hund af en ulovlig hunde handler smiley )

Psykisksyge, får meget ofte afvide af terapauter og lign at vi skal snakke om det og fortælle om det, s folk ikke er bange for os. Nu skriver jeg os. fordi jeg både går til psykriater og psykolog, og går også ved en healer.
    jeg er åben for det hele for at få det bedre. (lider af evasiv personligheds struktur + angst og depri)

Har altid fået afvide jeg skal være åben og fortælle. smiley har ikke set programmet, med måtte bare kommentere fordi jeg har set reklamen og undrede mig også lidt lidt over valget af stedet.

• #3   29. sep 2011 Tja, det kommer alligevel frem på skærmen her til aften, så at de hørte det der eller nu gør vel ikke den store forskel smiley

• #4   29. sep 2011 Ja, det kommer på tv.. Men som jeg skriver, så kan der blive sagt nogen ting, som manden ikke ønsker skal med i tv, disse kan så klippes ud...
    Det er noget mere besværligt hvis der er ting han ikke vil ha folk skal vide, som bliver nævnt i Netto, de kan sagtens klippes ud så de ikke kommer i tv, men dem der har hørt det, kan man jo ikke bare "klippe" det ud af.

• #5   29. sep 2011 kunne forestille mig de har valgt stederne, eller i hvert falde har været med til det, det kan også være de er ligeglade smiley

• #6   29. sep 2011 Bubber har jo helt sikkert spurgt ham om han var okay med om at de tog i netto og lavede hans indslag smiley Andet ville undre mig.

Når det er sagt, respekt for de fantastiske mennesker fra SKP som hjælper de stakkels stakkels mennesker!

• #7   29. sep 2011 Forstår godt hvad du mener, TS. Men der er sikkert aftalt forinden hvad der er ok at snakke og spørge om. Desuden er jeg også ret sikker på - som der bliver sagt - at han har været med til at bestemme hvor der skulle filmes henne, og hvis han selv har valgt Netto eller har været ligeglad, burde der jo ikke være noget problem smiley

• #8   29. sep 2011 Har ikke set klippet. Men mon ikke manden er helt på det rene med at han er psykisk syg og de eneste der kan have tabu er folk i omgivelserne, og eventuelt dem der ser programmet = ikke hans problem.

• #9   29. sep 2011 tatoo: du får det til at lyde som om det er en skam at have en psykisk sygdom... Siger som de andre også at det helt sikkert er aftalt hvad der skal snakkes om.

• #10   29. sep 2011 jeg så også programmet,jeg syntes bubber gør det godt,of lytter til folk,og hjælper.

Kommentér på:
Danmark ifølge Bubber.

Annonce