Hmm... Slettet tråd.. {{forumTopicSubject}}
Ja, for at der ikke skal komme de sædvanlige emner med "Hvorfor har TS nu slettet sin tråd" osv, vil jeg lige informere jer om at den tråd ang. Chico, hvor tonerne gik ret højt, pga. mit valg ang. hvor han er købt, hvilke andre dyr jeg har haft osv osv, er blevet slettet..
Men den er ikke slettet af mig, men af HG, med begrundelsen at der var for meget "mudderkastning"..
Et eller andet sted finder jeg det underligt at de sletter tråden efter der ikke har været svaret på den i noget tid, og jeg egentlig ikke selv mente den burde ha været slettet, da jeg havde skrevet en del oplysninger i den, så folk måske bedre kunne forstå nogle af de ting der stod i den..
Men sket er sket
Vil bare ikke lige pludselig have "i hovedet" at det var fordi jeg ikke kunne klare mosten, for så havde jeg skam slettet den for længst
Men fortsat god dag til jer alle
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 7 Svar: 57
aug 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 9 Emner: 83 Svar: 1.803
hader at folk eller HG sletter tråde, da der er mange info( dvs råd) som kan bruges
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.356
Jeg gjorde som dig - skrev i forum at det ikke var mig - men HA der slettede.
Godt for os... Så behøver folk ikke lave en ny tråd om hvorfor tråden blev slettet
maj 2007
Der er så mange tråde der gentager sig igen og igen :O)
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
maj 2007
Ja muligvis men synter mange tråde gentager sig igen og igen og der blinker altså med nye hændelser ved mig, for folk tjekker jo ikke hvor gamle de er, de kommenterere bare, det er osse fint, men bare ikke særlig fedt for mig, hvis jeg har fået mit svar, så sletter jeg den hellere
maj 2007
maj 2007
Nåh, jamen det vidste jeg ikke jeg kunne ved den tråd jeg har opstartet ;)) Der kan du bare se, så blev jeg også klogere idag ;P
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 100 Svar: 1.265
aug 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 9 Emner: 83 Svar: 1.803
HA HA du er også så hudløs ærlig GGGGG :o)
ja okay, det er da også sjovt at læse diskussionerne også GGG
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 100 Svar: 1.265
maj 2007
Talars = Tamara ?? GG
Ja men nu lærte jeg da osse lige en smart metode jo ! GG
Og Linda R : Du har ret, det da skide spændende ;D
maj 2007
jun 2008
Følger: 140 Følgere: 125 Hunde: 9 Emner: 388 Svar: 2.483
Men der var ihvertfald nogle svar til nogen som dømte mig som hundeejer, pga. en masse andre ting.. De ting havde jeg givet svar på i tråden, så kunne det være meget rart at kunne henvise til den hvis man igen en anden gang skulle blive "dømt" på den måde
Hele balladen startede pga. mit køb af Chico, og endte ret hæftigt for nogen
Jeg selv tog det dog ikke så tungt, da jeg ved hvordan tonen er herinde, og derfor tog det med et smil, den måde folk gik "amok" på
Og uanset hvad andre skriver herinde, elsker jeg min lille Hr. Underbid overalt på jorden..
Hmm... Slettet tråd..