{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Kiks på næsen - Tråd. {{forumTopicSubject}}

Hmm.. jeg sys der var en tråd for noget tid siden men hvordan man lærete at ligge kiks på næsen tricket, men nu kan jeg ikke finde den? er den slettet?? smiley hvis ja kan jeg så få et nyt råd med på vejen?
Problemet er at han tilter hovede til siden når han sidder stille lige inden jeg ligger kiksen på?
På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kiks på næsen - Tråd.
  • #1   24. sep 2011 hvordan får jeg ham til at side helt ret?

• #2   25. sep 2011 Ved ik om jeg gjorde det rigtige, men det virkede. Jeg holdte bare let ved snuden samtidig med jeg lagde godbiden. Nu kan jeg bare ligge den der uden at holde :o)
    Men det kræver meget tålmodighed og masser af fejl inden det fungere (næsten) hver gang :o)

• #3   25. sep 2011
    Mig med den plettede pølse . Ej super at du gider at svare smiley følte mig efterhånden lidt dum smiley Men det vil jeg da prøve og tålmodigheden er på plads her, han lure nemlig lyn hurtigt hvordan han skal snuppe kiksen hvis jeg ikke er helt opmærksom smiley Men jeg prøver at holde ham lidt ved snuden, havde selv tænkt på det, men ville ikke gøre det hvis det nu gjorde til noget dårligt for ham, så han slet ikke vil være med til at lære det smiley

• #4   25. sep 2011 Jeg lærte Lilly det også ved at holde hende ved snuden. Hun var panisk hvis nogen former for godbidder skulle i nærheden af hendes ansigt (hvis ikke det var munden)
    Men stille og roligt lagde jeg godbidden på næsen af hende mens jeg holdte fast og sagde "bliv"
    Slap og sagde med det samme værsgo og fortsatte sådan og forøgede hele tiden tiden mellem jeg slap og til at sige værsgo. Det tog lang tid at lære hende.

I dag skal jeg stadig holde hende på snuden mens jeg placere godbidden, men er sikker på at hun kan sidde i timer og bare vente på værsgo *GG*

Her er hvad det udviklede sig til.
    (link fjernet)

Og morsomt ser det ud når hele tårnet vælter smiley
    (link fjernet)

• #5   25. sep 2011 Ha ha, Tinna. Det der er vi ikke nået til ;o) Max én af gangen *ggg*

Det er ikke helt nemt med en total madglad og alt for tyk dalmatiner...

Hvor er hun dyyygtiiig...

• #6   25. sep 2011 Haha - jamen Lilly er også meget madglad, men tror hun er ligeså glad for at gøre mig tilfreds (når hun altså gider) *GG*
    Jeg kan sætte godbidder over hele kroppen på hende hvis det skulle være smiley

Er sikker på at du også vil kunne lære Rico det ;D

• #7   26. sep 2011 ..:: <~ Tinna ~> ::.. Tænk før du savler!! EJ hvor er det godt!!! Det skal Diego altså også lære, men okey kan se i begge mener at det hjælper at holde ved snuden, det prøver vi med smiley HVor er hun altså bare skøn Lilly, super fede billeder!! smiley

• #8   26. sep 2011 Ja du må hjælpe lidt til kiksen ligger stabilt på næsen af ham smiley

Og tak for den søde kommentar til Lilly. Hun er min lille cirkushund

• #9   26. sep 2011 HiHi.. har lige prøvet med ham, og han er bare så skæg, han sidder ikke stille men tungen køre rundt i hele hovede på ham.. HAHA - Gi' mig kiksen mor, gi mig den nu.. det skal nok blive sjovt smiley Og selv tak da.. smiley

Kommentér på:
Kiks på næsen - Tråd.

Annonce