{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Fremmed hund i huset {{forumTopicSubject}}

Nu var der lige en tråd om en fremmed hund i et hus og så ville jeg lige komme med min lille historie smiley

I min sommerferie lå jeg bare derhjemme og dassede på sofaen en dag og alle døre og vinduer var åbne(WOW det var faktisk SÅ varmt den dag)

Nå, me Chopper lægger ovre i sin kurv og døjer lidt med varmen, men er gået kold så han zzznorker højt.

Pludselig hører jeg lidt lyde ude for gangen, men tænker at det bare er katten der fare rundt derude... Men i kender godt lyden at en hund der lister ikk? Sådan lød det, men ja, jeg tænkte ikke mere over det.

Indtil jeg henne fra døren kan se det smukkeste lille hovede dukke frem. Jeg rejser mig op og siger" Kan du SÅ komme ud" og Chopper fare selvfølgelig op og gør(Fed vagthund ikk??) Nå, men han er jo ikke skide god til andre hanhunde og han fare så efter den her hund der lige har stået og kigget på mig og jeg løber efter (behøver jeg sige at jeg stadig havde morgendresset på, med bare bryster og pyjamasbukser?)

Nå, men ud efter hunden skulle jeg jo og så står mit store lokum af en hund ind over den sødeste, flotteste blandingshund med black/tan(den farve er jeg bare forelsket i).

Jeg siger til Chopper at han skal gå væk(as if) og går over og får ham flyttet lidt.

Der ser jeg så at det er en skøn lille tæve og hun kryber lidt men jeg snakker til hende med blid stemme og få også nusset hende lidt. Desværre kommer min hund så meget et ordentlig bjæf og hun stikker af.

Det kan mit moderhjerte ikke klare så jeg får smidt hunden ind i gangen, får smidt en top på og så springer jeg ellers på cyklen i dinglepatter og pyjamasbukser.

Jeg ser hunden render mit ude på vejen og jeg cykler efter i fuld fart, men mister hende desværre af syne. Jeg cykler videre i den retning hun er løbet og møder nogle mennesker som peger mig i den rigtige retning(fik jeg nævnt at jeg har løse bryster og pyjamasbukser på?)

Jeg møder så en dame med en tvillingebarnevogn, en hundesnor og et panikkent ansigtsudtryk. Den lille tæve var kommet ud af sit halsbånd og hun havde ledt i over en time efter den med sine tvillinger i barnevognen. Nå, jeg får hendes adresse og cykler videre og kalder og fløjter, men hun er som sunkent i jorden.

Jeg cykler rundt en halv times tid og møder så hund og ejer genforenet of måtte selvfølgelig hen og sige hej til dne dejlige skøndhed og jeg fik et KÆMPE slik i hovedet og så sku der nusses.

Selvom jeg først blev bange, så var det bare så dejligt at se ejer og hund genforenet og jeg er glad for den kom ind til mig. Den var kommet ret langt væk hjemmefra og ejeren var så glad for min hjælp. Heldigvis gjorde Chopper hende ikke noget, men havde det været en aggressiv han eller dominerende tæve kunne det have været gået rigtig rigtig galt!

ps. undskyld stavefejl og manglende kommaer, men ser "kongerne af marienlyst" og det bliver man altså ikke ligefrem klogere af smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremmed hund i huset
Kommentér på:
Fremmed hund i huset

Annonce